raadplegen gsm factuur
Bladzijde 1 / 1
Hallo Filip T.,
Ik heb dit probleem voorgelegd aan het e-Services team en zij hebben nog de volgende vragen voor jou:
Alvast bedankt voor uw aanvullende informatie. Van zodra ik die ontvang, kan het team zoeken naar een oplossing.
Vriendelijke groeten,
Eva
Ik heb dit probleem voorgelegd aan het e-Services team en zij hebben nog de volgende vragen voor jou:
- Kunt u ons uw e-Services login en/of klantennummer bezorgen (mag evt. via een privébericht naar mij) ?
- Welk gsm-nummer wou u koppelen aan uw e-Services account (eveneens via privébericht) ?
- Via welke pagina bent u precies op deze foutboodschap terecht gekomen ? Wat was de laatste 'normale' pagina die u te zien kreeg en waarop hebt u vervolgens geklikt ?
- Doet dit probleem zich nog steeds voor ?
Alvast bedankt voor uw aanvullende informatie. Van zodra ik die ontvang, kan het team zoeken naar een oplossing.
Vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.