PVR problemen met afleveringen die herhaald worden op een zelfde zender. (SW -- Charles)

  • 10 February 2013
  • 0 reacties
  • 210 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

PVR problemen met afleveringen die herhaald worden op een zelfde zender. (SW -- Charles)


2 problemen stel ik vast

  • Ik had op de Discovery-kanalen een aantal serieopnames gepland maar nu blijkt dat : een geplande serieopname voor altijd verwijderen onmogelijk is geworden. Alle geplande opnames worden dan wel verwijderd, maar na enige tijd wordt de serie dan toch opnieuw volledig opgenomen. Dit is lastig probleem want zo raakt de harde schijf vol en zijn almaar meer conflicten met andere opnames, hierdoor worden dan soms de ongewenste programma’s opgenomen. Probleem op de Charles versie (niet getest op de Reno)
  • Als ik een opname plan van een aflevering uit een serie op Discovery: bijvoorbeeld Jungle Gold op zondag 17/02/13 11u15 dan verschijnt in de PVR: 13/02/13 (dinsdag) als opnamedatum. Dat is dan wel dezelfde aflevering MAAR dat wil ik uiteraard niet want ik wel op dinsdag een ander programma opnemen! Dat heeft een conflict tot gevolg dat onoplosbaar is…. Hetzelfde probleem met een opname van een aflevering van Gold Rush dat is ’s nachts wens op te nemen, waar de PVR kiest om deze aflevering in de avond op te nemen. Opnieuw een onoplosbaar conflict. Dit probleem is enkel op de Charles software niet op de Reno
  • Nota alleen via de omweg van manuele opname met volledig ingave van zender, datum en uur, dus de ouderwetse VHS-methode lukt het om de opname alsnog in te plannen. Nogal omslachtig !

Gegevens decoder met problemen:

  • software versie : Charles 2_2.7.5.78
  • HW: iptv.cisco.SAISB6030
  • Moederbord versie 67371438



Gegevens decoder zonder problemen

  • Software versie: rel7.reno.myrioi—85
  • HW: SAIPP430MC
  • UI versie: T15.rel_13_bgc
  • Moederbord versie 67371438

0 reacties

Geen reactie

Reageer