PVR: alle opnames kwijt

  • 13 May 2011
  • 6 reacties
  • 910 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties
eerder deze week heb ik een kortsluiting gehad waarbij de verliesstroomschakelaar uitgevallen is tot twee, driemaal toe. Blikbaar zijn al mijn pvr opnames kwijt. Heeft iemand enig idee hoe die terug te halen zijn?

Ludo

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ludo, door stroomuitval kan je geen opnames verliezen die op de harde schijf staan; en eventuele netwerkopnames al zeker niet. Start de decoder eens terug op (uit stroom trekken) en kijk dan nog eens na.
Beste sinjoor,

bedankt voor de tip. Zonder veel hoop je tip uitgeprobeerd en jammer, maar behalve de opname die gisterenavond gebeurd is heb ik niets kunnen terugvinden. Mogelijk is alleen de directoryinformatie verloren gegaan, maar zelfs dan wordt het waarschijnlijk een hele klus om een en ander terug te vinden.

Ludo

PS: kent iemand een soort van PCTools dat op de digibox gebruikt zou kunnen worden? bvb. vanop usb stick
Sinds vrijdag ook alle opnames kwijt, behalve deze van woensdag en donderdag. Dacht dat het de interface was die niet alles weergaf, maar na herstarten (elektriciteitssnoer uitgetrokken en terug aangesloten) 65% vrije ruimte ipv 5%.

De schijf was wel bijna vol, maar ik snap niet dat alle opnames dan gewist worden. Ik dacht dat bij te weinig ruimte, enkel de oudste opnames gewist werden tot er voldoende ruimte vrij was voor de nieuwe opnames?

Bovendien is het raar dat er nu slecht 65% vrije ruimte is, er staan 3 programma's op, waarvan één opgenomen op de server (twee programma's tegelijk opgenomen, dus deze 30 dagen beschikbaar).

Conclusie: weer een probleem van de nieuwe software?
Heb ik ook al enkele keren gehad, alles kwijt, ik denk dat het komt door het aanpassen van wat Belgacom daar alles doen is en de gegevens uploaden naar de decoder.
Reputatie 7
Badge +1
Misschien eens een complete reset doen van de decoder.
Maar dat heb je al zeker gedaan hé Tania ;)

Reageer