Skip to main content
Ik had vroeger reeds punten verzameld als klant.

Nu blijkbaar onder myProximus moet men zich opnieuw lid maken om terug punten te verzamelen.

Vallen de vorige punten dan allemaal weg???? Is er nog iemand die dit tegengekomen heeft? Kan iemand een tip geven om de vorige punten terug te winnen?



Jammer...
Beste Mrfrb,



uw punten blijven 24 maanden geldig. Daarna komen zij te vervallen.



Hier kan u daar meer informatie over vinden:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_collect/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/punten-sparen-voor-premium-club-of-bizz-club.html
hey Mrfrb

stuur best een privébericht aan Het Proximus Team, zodat ze je instellingen kunnen natrekken, via :

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dank, maar is nog geen 2jaar geleden (denk ik ;))



Beste Mrfrb,



uw punten blijven 24 maanden geldig. Daarna komen zij te vervallen.



Hier kan u daar meer informatie over vinden:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_collect/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/punten-sparen-voor-premium-club-of-bizz-club.html

Reageer