Wanneer ik punten wens om te ruilen voor beltijd in Bizz Club verschijnt mijn klantnummer van Belgacom niet zodat ik mijn gsm-nummers niet kan selecteren en dus ook geen punten kan omruilen. Mijn oud klantnummer van proximus verschijnt zonder mogelike keuze van gsm-nummer (mijn gsm-nummers werden overgezet naar Belgacom mobile). Programmafout?
Bladzijde 1 / 1
Beste philbuy,
Punten dient u om te ruilen via het Belgacom programma Premium Club:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=customer_zone
Of u kunt bellen naar het gratis nummer 1910 vanop op vaste lijn of gsm-toestel.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Punten dient u om te ruilen via het Belgacom programma Premium Club:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=customer_zone
Of u kunt bellen naar het gratis nummer 1910 vanop op vaste lijn of gsm-toestel.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Eva,
Ook dit lukt niet. Hetzelfde probleem doet zich voor. Is dus geen oplossing. Misschien moet dit probleem eens voorgelgd worden aan de webmaster?
Ook dit lukt niet. Hetzelfde probleem doet zich voor. Is dus geen oplossing. Misschien moet dit probleem eens voorgelgd worden aan de webmaster?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.