Regelmatig ruil ik punten om voor 120 belminuten.
Ik kan echter nergensduidelijk vinden waar het tegoed aan belminuten kan geraadpleegd worden.
Voor de maand augustus staat er wel belminuten aangerekend op mijn factuur.
Ik bel weinig en begrijp niet dat mijn belkrediet op is.
Mvg,
Ulrik
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Dit kan je niet terugvinden in MyProximus. Dit staat enkel op je factuur.
Je moet je laatste facturen maar eens raadplegen.
Het staat meestal ergens op het einde in een stukje tekst.
Je hebt wel gelijk dat dit niet zo duidelijk is. Ik geef het door.
Kristof
Dit kan je niet terugvinden in MyProximus. Dit staat enkel op je factuur.
Je moet je laatste facturen maar eens raadplegen.
Het staat meestal ergens op het einde in een stukje tekst.
Je hebt wel gelijk dat dit niet zo duidelijk is. Ik geef het door.
Kristof
Mobiles niet in Pack kan dit niet raadplegen in My Usage, Mobiles in pack wel.
Op de factuur wordt de stand van de beschikbare minuten weergegeven voor zowel Mobiles in pack als Mobiles niet in pack.
Op de factuur wordt de stand van de beschikbare minuten weergegeven voor zowel Mobiles in pack als Mobiles niet in pack.
Ulrik, ik begrijp uw ergernis.
Uw belminuten kun je wel degelijk terugvinden in My Proximus/ verbruik/ belkrediet. En ga voor alle zekerheid terug in de tijd, je kan tot een jaar terug gaan.
Zo heb ik kunnen achterhalen dat in juli voor 180 minuten in rook waren opgegaan.
En ook dan werden mij opeens belminuten aangerekend, zonder dat ik onnoemelijk veel bel
Proximus heeft nu toegegeven dat er een fout zat in hun systeem , en heeft de punten en minuten teruggezet en de tot nu toe de aangerekende minuten gecrediteerd.
Dus voor mij is de zaak geklasseerd
Maar het zou mij verwonderen dat ik de enige gedupeerde ben
Uw belminuten kun je wel degelijk terugvinden in My Proximus/ verbruik/ belkrediet. En ga voor alle zekerheid terug in de tijd, je kan tot een jaar terug gaan.
Zo heb ik kunnen achterhalen dat in juli voor 180 minuten in rook waren opgegaan.
En ook dan werden mij opeens belminuten aangerekend, zonder dat ik onnoemelijk veel bel
Proximus heeft nu toegegeven dat er een fout zat in hun systeem , en heeft de punten en minuten teruggezet en de tot nu toe de aangerekende minuten gecrediteerd.
Dus voor mij is de zaak geklasseerd
Maar het zou mij verwonderen dat ik de enige gedupeerde ben
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.