Heb al jaren een abonnement bij proximus (gsm) en sta nog steeds op 0 punten. Hoe kan dit nu?
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Ik zal hier misschien 'open deuren intrappen', maar u bent toch ingeschreven in de Premium club en MyProximus, want dat zijn wel de voorwaarden, denk ik.
Kijk hier eens voor meer informatie:
www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/premium-club.html
Anders moet u zeker eens contact opnemen met de klantendienst op het nummer 0800 22 800 en hen om uitleg vragen, of bellen naar het nummer specifiek voor de Premium Club: 1910
MVG
Ik zal hier misschien 'open deuren intrappen', maar u bent toch ingeschreven in de Premium club en MyProximus, want dat zijn wel de voorwaarden, denk ik.
Kijk hier eens voor meer informatie:
www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/premium-club.html
Anders moet u zeker eens contact opnemen met de klantendienst op het nummer 0800 22 800 en hen om uitleg vragen, of bellen naar het nummer specifiek voor de Premium Club: 1910
MVG
Dank u Marleen voor je reactie. MyProximus heb ik al lang maar was blijkbaar niet ingeschreven in de Premium club. Dus, al die tijd geen puntjes.
Groetjes
Groetjes
Ai, vlug in orde (laten) brengen dan. Ik dacht eerlijk gezegd ook dat dit automatisch ging. Prettige dag verder.
Marleen, wat zeg je daar, iets dat automatisch gaat bij proximus, mss wel om te betalen maar niet om te krijgen ;-))
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.