Punten ingeruild maar geen toegang

  • 15 December 2016
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

Beste, ik ruilde op 14 december 6300 punten in voor 9 kortingsbonnen van 10 euro voor wijnvoordeel.be. Ik dacht binnen de geldigheid van de bonnen 9 bestellingen te plaatsen met telkens 1 kortingsbon. Nu blijkt echter dat er een maximum van 1 bon per klant/per adres/per e-mailadres wordt toegestaan. Dus zit ik hier nu met 8 kortingsbonnen voor 5600 punten die ik graag terug zou zien. Ik kan je de overblijvende codes sturen. Zoiets zou vermeld moeten staan.
Mvg
Chris

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Chris,

Hiervoor neem je best contact op met de Premium Club. Je kan met je gsm gratis bellen naar 1910.

Groetjes,

Antonella
Ik heb dus net contact gehad met een medewerkster van Proximus. Zij kunnen me dus niet helpen, het probleem zou liggen bij wijnvoordeel.be, maar die sturen me dus naar Proximus. Ik vind dit niet kunnen, hetgeen zij echt aanbieden van 1 bon per klant staat nergens vermeld als je uw punten inruilt, dus wees gewaarschuwd. Ik ben vele jaren klant bij belgacom/proximus, maar begin nu mijn vragen te stellen. Internet is hier schandalig traag, doe ik een lijn test ligt het probleem tussen mijn modem en hun, modem is recent nog vervangen door een technieker van proximus, het uitvallen van internet is veel minder, maar bij tijden is zelfs mijn mail bijna niet te openen. Pc is in orde, windows 10. Maar daarvoor was het ook zo. Ook met de iPad tablets hetzelfde. Ik ga eens informeren bij de concurrentie, daar ben ik zeker van digitale tv, wat proximus al verschillende jaren beloofd , maar hier niet klaarkrijgt.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Chris!

Het spijt me te horen dat je niet had vernomen dat deze binnen niet-cumuleerbaar waren.


Ik heb voor de zekerheid mijn persoonlijk account even nagekeken, maar kon hierbij wel terugvinden dat dit duidelijk vermeld werd (zie foto in bijlage).

Helaas kunnen we geen ingeruilde cadeauchecques terugnemen en vergoeden, mijn excuses voor dit ongemak.


Mvg, Wouter

Op jullie site van wijnvoordeel.be ja, ik heb de punten ingeruild bij proximus, daar staat er NIETS van vermeld.
Voel me opgelicht.....en boos. Ben meer dan 20 jaar trouwe klant, altijd netjes betaald, en dan dit, en het trage internet, en al meer dan 3 jaar de belofte van gratis digitale tv, is niet mogelijk blijkbaar, raar, telenet kan dat hier wel? En nu twee maanden achter elkaar extra 10 euro surfgebruik met gsm? Rare dingen aan de hand daar. Heb nu bij verschillende operatoren prijsaanvragen lopen over een pakket van twee gsm's, vaste telefoon, internet en digitale tv. Ben benieuwd :-)
Chris

Reageer