Vraag

Pulse to GSM Basic - Belkrediet

  • 16 December 2017
  • 2 reacties
  • 649 Bekeken

Ik betaal reeds 4 maanden 6,40€ aan "Pulse to GSM Basic - Belkrediet" terwijl ik helemaal geen telefoon meer heb.

Volgens mij klopt dat niet echt?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dit kan inderdaad niet
Ter info:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/optie-pulse-to-gsm-basic-35134

Mocht er geen reactie op korte termijn komen van Px medewerkers op dit publieke forum, misschien best uw factuur betwisten via
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
en ter verder info dit kan als volgt
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
(of via alternatieve link > https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen " >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Reageer