Beantwoord

Prutsers

  • 22 December 2017
  • 1 reactie
  • 199 Bekeken

Hallo.
Deze week gebeld voor slechte telefoonlijn. Gisteren een technieker langs geweest en sindsdien geen Internet en televisie meer. Wetende dat het hun eigen schuld is. Hebben zelf een kabel afgetrokken enkele dagen geleden. Nu kan dit niet voor 3 januari hersteld worden omdat ze geen lasser vinden. Hallo. Een bedrijf als Proximus dat geen lasser vindt. Ondertussen hun klanten twee weken zonder tv en Internet zetten. Zal eens een deftig verslagje schrijven naar test aankoop want dit kan niet. Facturen moeten wel tijdig betaald worden. En probeer maar eens iemand deftig aan tel te krijgen van diene klantendienst. Sorry Proximus maar jullie zijn te ver gegaan.
Ontevreden klanten.
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 22 December 2017, 21:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Manu en Becca, goeieavond. Ik betreur dit te horen. Het is ook niet zo dat Proximus geen lassers vindt, het is wel zo dat momenteel de planning van de lassers volledig vol staat. Ik geef dit zeker door in de hoop sneller een lasteam ter plaatse te sturen, maar dit is iets dat ik zeker niet kan beloven. Een laswerk is helaas niet iets dat in een uurtje is geklonken. Laswerken gaan minimum een halve dag in beslag nemen. Ik duim oprecht met jullie mee dat het probleem zo snel mogelijk kan worden opgelost. Groeten, Charlotte.

Reageer