Skip to main content
Beste,



Sinds enkele dagen valt de ProximusTV app uit terwijl ik via internet naar televisie aan het kijken ben.



Ik heb geen problemen om in te loggen of een zender te kiezen, maar telkens krijg ik na een paar minuten de melding dat er een fout is en dat ik het later opnieuw moet proberen. Heel vervelend.



Ik heb al geprobeerd om via een andere browser te kijken, maar dit verandert niks.



Kan iemand mij hiermee helpen?



Alvast bedankt!
heb je dat voor bij alle toestellen zowel laptop/smartphone enz.. en heb je het ook voor als je de laptop verbindt met een netwerkkabel aan de bbox ipv wifi.
Wijst op een signaal onderbreking, waarschijnlijk door een overbelast wifi netwerk.

Heb je een bbox3 modem en ontvangt/ondersteund je laptop beide frequenties 2.4 en 5Ghz?

Laat je pc dan werken op de 5Ghz frequentie, voordelen:

- hogere max. snelheid

- weinig last van storing door andere apparaten.

Andere en beste optie is een kabel aansluiten. (utp/rj45)



mvg.
Hi Pedro



kan je me in PB eens volgende doorsturen om dit nader te kunnen bekijken

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

- login tv proximus app waarmee je verbinding maakt



- device ( laptop, tablet,..) besturingssyteem en browsers dat je probeerde



- verbinding: over wifi? 3G? of met beiden het probleem?



Indien wifi: telefoonnummer van router waarmee je op dat moment verbonden bent.



Mvg sabine

Reageer