Beantwoord

ProximusTV op tablet


Na installatie van ProximusTV op tablet en algemene voorwaarden aanvaard te hebben, dien ik mij aan te melden met mijn accountgegevens van Proximus. Dan krijg ik de boodschap dat mijn gegevens opgehaald worden. Dan volgt er een vraag om een toestel toe te voegen. Wat moet daar ingevuld worden? Ik heb meerdere zaken geprobeerd, maar telkens krijg ik de boodschap "System Error". Iemand enig idee hoe dit verder moet?
icon

Beste antwoord door KimB 6 July 2017, 20:17

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Deze kan je normal een willekeurige naam geven. Heb je de app al eens opnieuw geinstalleerd?
Zelfde probleem hier, naam geven werkt niet.. krijg dan system error. Alles opnieuw opgestart, iPad, modem, enz..
mss is dit nog altijd het zelfde probleem van vroeger dat de lengte en de gebruikte tekens niet zo maar vrij naar keuze kunnen gekozen worden, of anders moet dit al opgelost zijn ?
Reputatie 6
Badge +3
Probeer eens met een nummer?
Nummer werkt ook niet.
Reputatie 6
Badge +3
We geven het door om laten na te kijken en houden jullie op de hoogte.
Hier hetzelfde probleem
Hier ook het zelfde kan geen enkele smartphone meer toevoegen steeds die drie code
Weet iemand een oplossing
volgens mij moeten ze bij proximus iets doen hiervoor, in het verleden heeft mijn vader dit ook voorgehad en was het enkel terug mogelijk nadat ze bij prox iets aan de instellingen veranderd hadden.
Hier ook probleem!
Doet proximus hier überhaupt iets aan??
Zelfde probleem, zullen eerst nog wat klachten moeten komen alvorens " ze " reageren
Reputatie 3
Badge +1
Normaal kan je via de MyProximus website via "Mijn Producten" => "Proximus TV applicatie" de toestellen beheren (is nu een tijdelijke panne op als ik kijk). Wat meestal helpt is daar even te kijken of je toestel in de lijst staat en als dat zo is het te verwijderen. Dan kan je het opnieuw toevoegen (Best APP sluiten als je dit doet)
goed gezien, als het werk 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Dag Fibawenk, kan je de app nog eens verwijderen en herinstalleren en dan nog eens proberen ?
Na herinstalleren lukt het hier ook niet. Heropstarten toestel helpt niet. Wat nu?
My Proximus technische storing nu?
zelfde probleem voor iPhone en app opnieuw installeren helpt niet
Reputatie 6
Badge +4
Hi phil

Is een 'bug' onze software ontwikkelaars reeds op de hoogte.sorry voor de ongemakken
"Proximus tv overal" werkte perfect. Ik gebruikte het dagelijks .Ze moesten zo nodig weer een nieuwe app. (of hoe noemen ze dat) de lucht in sturen: nl proximus-TV. en die werkt niet! Ik probeer al dagen lang een naam voor mijn toestel in te geven en krijg steeds een " system error."
Ik ben 68 en niet opgegroeid met bits en bytes. Ik ben al blij dat ik zo'n app. kan installeren. Wanneer gaan ze ook eens rekening houden met oudere mensen die niet zoveel afweten van computers. Zoals het er nu naar uitziet zal ik weer naar de winkel moeten en lang aanschuiven om een verwonderde blik te moeten aanzien en hen luidop zien te denken : " allé, kan die dat nu niet...?"
Ik begin proximus beu te worden . het is altijd iets.
Reputatie 5
Badge +4
Hey dhaluc,

kan je mij zeggen welk toestel je gebruikt?

met de nieuwe app bedoel je wellicht een nieuwe update :-)

Mvg,

AndyM
Dag AndyM,
je moet goed lezen wat er staat. dhaluc verwijst naar de vorige app TV Overal. Die werkte inderdaad sneller en accurater. Deze app werd enkele maanden geleden buiten dienst gesteld door jullie. In de plaats kwam de nieuwe app Proximus TV, die trager werkt. En sinds enkele dagen kan ook ik geen iPad of iPhone meer aanmelden in de Proximus TV-app, waardoor deze onbruikbaar is. Zoals je kan lezen in het forum zijn er al velen met dit probleem. In werkelijkheid zullen er een pak andere gebruikers zijn, met hetzelfde probleem, maar die niet (durven) klagen. Gelieve dit hoog op de agenda te zetten bij jullie bug-fixers.
Reputatie 5
Badge +4
Hey phildww,

wij krijgen zodanig veel berichten dat het niet altijd mogelijk is om de volledige treat te lezen. Maar ja fouten maken is menselijk he !!! Momenteel is er een probleem met sommige iphone/ipad gebruikers om de Proximus TV app te gebruiken, onze IT is hiervan al op de hoogte. AndyM
Geen probleem hoor Andy.
Ik ben blij te vernemen dat je collega's hier aan werken.
Krijgen we een bericht via deze thread indien het OK zou zijn?
groeten Philippe.
Reputatie 5
Badge +4
Alé t is goed voor ene keer :-)

Kan je niet beloven dat je een bericht krijgt via deze tread van zodra het opgelost is. Ik hoop allesinds dat ze het snel oplossen.

AndyM

Reageer