Beantwoord

ProximusTv App & Windows10

  • 18 June 2016
  • 8 reacties
  • 353 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 13 reacties
Hallo,

Ik gebruik al geruime tijd de ProximusTV app op Windows 10. (Bijkomende info: decoder is nog steeds v4, "oude" interface, en ook TvOveral via de browser werkt zonder problemen).

Sinds 2 dagen geleden start de ProximusTv app op, er verschijnt een ronddraaiend wieltje en daar blijft het bij. Ik kan geen TV meer bekijken, geen overzicht van opnames ed...

TvOveral werkt nog steeds, account en paswoorden zijn in orde...

Mocht iemand een oplossing kennen ... dan is die altijd welkom.
icon

Beste antwoord door TVK5300 18 June 2016, 18:44

Bekijk origineel

8 reacties

ik heb dit ook een tijd geleden voorgehad van alles geprobeerd en ook da app er afgehaald en terug geïnstalleerd , maar niks mocht baten, er is ook ergens een bug als de apparaat naam teveel karakters heeft enz. kortom het was enkel op te lossen door naar de helpdesk te bellen 0800 22 800 (7/d/7 tot 22u) waar ze aan de instellingen iets aangepast hebben.
Reputatie 2
Badge
Ik heb het zopas ook voorgehad en gebeld naar de helpdesk. De mevrouw vroeg om de PX TV app op Windows 10 te verwijderen en terug te installeren en o wonder, hij doet het weer. Wat me wel opviel is dat de oude installatie een grootte van 32 MB aangaf en na installatie nam de app 7,70 MB in en na het opnieuw opstarten van de app bedraagt de grootte al 18,2 MB.
Dan heb je inderdaad meer geluk gehad, want het lukte bij mij niet bij her installeren.
Maar het voornaamste is dat het lukt 🙂
Reputatie 1
Ik heb enkele dagen de app niet meer gebruikt (wegens andere bezigheden uiteraard) en ook nog niet gebeld maar het is niet meer nodig. Ik weet niet sinds wanneer maar wanneer ik nu opstart werkt het terug normaal. Opnames zijn beschikbaar en kunnen bekeken worden, nieuwe opnames staan in het lijstje... 😃
Dat is dan ook alweer opgelost 😉
Bij mij werkt de app opnieuw op één van de twee windows 10-PC's (dank zij de recente update).
Op mijn andere PC heeft het nooit gewerkt. Na het inloggen wordt gevraagd de naam van het toestel in te geven en krijg ik telkens een foutmelding.
Ik heb de app al herhaaldelijk verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder oplossing
Ja het werkte bij mij eerst ook niet vroeger maar wel na ingreep van de helpdesk.
Bij mij werkt de app opnieuw op één van de twee windows 10-PC's (dank zij de recente update).
Op mijn andere PC heeft het nooit gewerkt. Na het inloggen wordt gevraagd de naam van het toestel in te geven en krijg ik telkens een foutmelding.
Ik heb de app al herhaaldelijk verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder oplossing


Werkt dit ondertussen op beide pc's Stijn? Ik heb een gelijkaardig probleem...

Reageer