Vraag

ProximusFon

  • 17 October 2017
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Badge
Beste,

In het verleden al meerdere pogingen gedaan om proximusfon te activeren zonder resultaat. Onlangs had ik dit willen gebruiken maar lukte dus NIET omdat het niet aktief staat op mijn modem....!

Aangezien ik aan het verbouwen ben kan ik niet aan mijn modem, vraag is of iemand van proximus dit kan activeren voor mij? Graag had ik de fon kunnen gebruiken!

Geert Buelens FA002934

Thx
Geert B

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Geert,

Je kan deze alleen op het toestel zelf activeren via en computer. Hier vind je terug hoe je dit kan uitzetten via de computer. Het is de zelfde knop om deze terug aan te zetten. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_hotspot_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/vermijden-dat-uw-modem-als-wi-fi-hotspot-dient.html Groeten,Robrecht
Badge
Robrecht,

Ik heb dit al meermaals gedaan maar de modem neemt dit niet aan.
Momenteel kan ik niet aan de modem om de login te zien en te kunnen inloggen

mvg,
Geert B
Reputatie 7
Badge +4
En andere optie is en reset van de modem maar dit moet je aan het toestel doen. Hier mee zal de fon ook terug actief staan. Maar daar je niet aan het toestel kan zal het op dit moment niet mogelijk zijn.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Badge
Ik dacht dit ook al gedaan te hebben op aanraden van een medewerken zonder resultaat. Ik dacht dat er toens sprake is geweest van de modem te vervangen?

PS: Jullie kunnen toch inloggen op de modem als admin? ;)

mvg,
Geret B
Reputatie 7
Badge +4
Nee wij kunnen niet inloggen op de modems die bij klanten staan. Voor de rest zie ik ook niets mis waarom je geen fon account kan aanmaken in myproximus. Welke error krijg je daar ?
Badge
In my proximus lukt het wel maar de status van de modem veranderde niet als ik daar de fon actief plaatste
Ik kan niet aan de modem zal voor de komende dagen zijn om nog eens te proberen dan

mvg,
Geert B

Reageer