Beantwoord

Proximus-waardebon

  • 24 March 2017
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

Beste,
Omdat ik onlangs ben overgeschakeld naar een abonnement vervielen mijn pay-and-go punten. Ik besloot deze dus in een bon om te zetten van proximus (twv. €50). De voorwaarden van de bonnen stellen wel dat als ik een accesoire zou willen ik naar een proximus center zou moeten gaan. De grootste reden dat ik de bon gebruikte was voor de aankoop van een microSD 128gb. Deze is online te vinden in de webshop dus ging ik ervan uit dat deze ook wel in het proximus center beschikbaar zou zijn.
Eenmaal in het center aangekomen (in het Wijnegem Shopping center) is deze daar niet beschikbaar. Ik was hier niet zeer van verbaasd aangezien dit niet iets is dat ze overal zullen hebben. Maar ik hoopte wel dat ik deze daar dan kon bestellen. Ook dit was niet mogelijk, wat ik ergens wel vreemd vond: als ze dit in de webshop hebben moeten ze die toch ook tot in een van de centra kunnen krijgen. Maar dit was blijkbaar niet haalbaar. Wel spijtig want nu zit ik met een bon waar ik eigenlijk niets mee kan doen en mijn pay-and-go punten zijn nu ook weg.

Is er een manier om alsnog zo een microSD te verkrijgen waarbij ik deze bon kan gebruiken?
Alvast vriendelijke groeten,

Maarten
icon

Beste antwoord door LorentzV 24 March 2017, 17:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
DAg MarielaM,

Proximus Vouchers zijn bruikbaar in elk van onze Proximus Centers. De stock die je online ziet is inderdaad niet hetzelfde als de stocks van de winkel. Ik raad aan om het via een andere winkel te proberen.

Groetjes,

Lorentz.

Reageer