Vanaf morgen mogen prepaid gsm's zonder identificatie niet meer. Dat wist ik. Ik ben in deze periode toevallig van werkgever veranderd. Om mijn nummer gemakkelijk van een bedrijfscontract naar een ander te brengen, ben ik via een prepaid gegaan. Dan moeten er net iets minder handtekeningen gezet worden. Maar ik heb me wel netjes in orde gezet met de identificatieverplichting. Ik heb dat ook op een sms aldus ontvangen. Vandaag ben ik door Proximus toch uitgewist. Mijn nummer bestaat niet meer. Proximus heeft zeer duidelijk een fout gemaakt. Ik ben vandaag uitgebreid aan de lijn geweest met de klantendienst en ik ben ook op bezoek geweest in een proximuswinkel. Zij vonden geen oplossing. Het resultaat is dat mijn nummer niet meer bestaat en ik in het beste geval via de klachtendienst binnen de 5 dagen een antwoord krijg. Hallucinant. Ik heb er geen andere woorden voor. Proximus maakt een fout en vindt geen oplossing. Ik wil zo spoedig mogelijk mijn nummer terug. Ik gebruik dat al vele jaren professioneel. Nog iemand met zo'n ervaring?
Bladzijde 1 / 1
Mijn zoon heeft een sms ontvangen dat de identificatie gelukt is, maar zijn nummer is nu toch geblokkeerd. We hebben daarnet alles opnieuw gedaan via de internetpagina. Zijn gegevens stonden daar al in! De adresgegevens moesten blijkbaar nog eens ingevuld worden, maar die kwamen ook al onmiddellijk als suggestie in de invulvakken dus die waren duidelijk al eens ingegeven. Zwakke prestatie van Proximus.
Ik hoop dat het direct terug in orde komt.
Ik hoop dat het direct terug in orde komt.
Het is te gek voor woorden. Ik heb een proximus account maar daar staat mijn sms nummer niet in omdat dat via een contract van mijn werk geregeld werd. En ik slaag er niet in om met mijn gsm nummer in te loggen. Ik heb vandaag 2x uitgebreid gebeld met de klantendienst. 1 keer ben ik, ook spreekwoordelijk, wandelen gestuurd naar een proximus winkel. Daar werd ik door een ongeïnteresseerde en klantonvriendelijke medewerker terug naar de online klantendienst gestuurd. Hoe heet dat? Van het kastje naar de muur gestuurd worden? De laatste medewerkster heeft wel heel veel geprobeerd maar vond geen enkele oplossing. Ook hulp van de technische dienst of van haar overste hielp niet. Ik moest maar een klacht indienen. Daar heb je natuurlijk niet veel aan.
Dag Eric, spijt ons dit te vernemen, had zeker en vast niet mogen gebeuren, graag ontvang ik het betrokken nummer, wil het graag bekijken en escaleren! Onze oprechte excuses voor je situatie, kan deze info bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Hallo Matthys!
Wij hadden inderdaad identificatieproblemen met de herlaadkaarten, wij moeten u vriendelijk vragen op de identificatie opnieuw te doen via onze website:
http://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren...
Mocht dit daarna nog niet in orde zijn, kan u mij het betrokken oproepnummer doorsturen via een privébericht.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Wij hadden inderdaad identificatieproblemen met de herlaadkaarten, wij moeten u vriendelijk vragen op de identificatie opnieuw te doen via onze website:
http://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren...
Mocht dit daarna nog niet in orde zijn, kan u mij het betrokken oproepnummer doorsturen via een privébericht.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Ik weet niet of het antwoord van WouterM voor mij bedoeld is. Ik heet niet Matthys. Zijn er dan nog andere slachtoffers? Ik wil gerust mijn herlaadkaart opnieuw identificeren. Maar dat kan ik niet meer. Mijn oproepnummer wordt niet meer herkend. Ook de proximusmedewerkster in een Leuvense proximus winkel geraakt nergens.
Vorige week werd uiteindelijk mijn nummer in ere hersteld. Het heeft me veel energie gekost. Te veel.
Eén medewerkster in de proximuswinkel Bondgenotenlaan Leuven nam het probleem ernstig en zocht tot er een oplossing was. De andere medewerkers reikten geen oplossingen aan. Geloofden ze het niet? Dachten ze dat de fout bij mij lag? Ik ben 2 keer behoorlijk uit de hoogte wandelen gestuurd. Een medewerkster in de Diestsestraat in Leuven spant de kroon in hooghartigheid en onwil. Een support medewerkster aan de telefoon eindigde met te zeggen dat ze niets voor me kon en dat ik maar een klacht moest indienen. Proximus heeft me, ter compensatie, 5€ extra belkrediet gegeven, een lachertje. Proximus heeft hier niet gescoord. Ik bel sinds vanmiddag op een abonnement bij Base.
Eén medewerkster in de proximuswinkel Bondgenotenlaan Leuven nam het probleem ernstig en zocht tot er een oplossing was. De andere medewerkers reikten geen oplossingen aan. Geloofden ze het niet? Dachten ze dat de fout bij mij lag? Ik ben 2 keer behoorlijk uit de hoogte wandelen gestuurd. Een medewerkster in de Diestsestraat in Leuven spant de kroon in hooghartigheid en onwil. Een support medewerkster aan de telefoon eindigde met te zeggen dat ze niets voor me kon en dat ik maar een klacht moest indienen. Proximus heeft me, ter compensatie, 5€ extra belkrediet gegeven, een lachertje. Proximus heeft hier niet gescoord. Ik bel sinds vanmiddag op een abonnement bij Base.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.