Skip to main content
OPMERKING: zie ook bij vervanging van je decoder naar:



Surf naar ▬► http://forum.proximus.be/posts/16182719bb" target="_blank







Update: 08/10/15 door Proximus medewerker Sabine:





Eerste bericht:





Rollout systematisch per regio vervangen V3 decoder in huur.



Iedereen die hiervoor in aanmerking komt krijgt een schrijven hieromtrent waarbij de procedure



van omruiling wordt uitgelegd.



Dit geldt enkel voor huurdecoders.



Dit type decoder zal binnenkort niet meer naar behoren functioneren op netwerk zoals u las



en iedereen die bij ons gekend staat als huren dit type wordt hierover aangeschreven.



In eerder een probleem kan deze gratis omgeruild worden via een koerierdienst of kiala



Een v3 decoder aangekocht en nog in garantieperiode van 2 jaar kan omgeruild worden in een telecenter.



Een v3 decoder buiten garantieperiode kan niet meer omgeruild worden.



Voor deze klanten zal ook een' voorstel 'volgen



mvg sabine





Tweede bericht:



Er komt wel degelijk enige vorm van commerciele geste voor mensen met een aangekochte versie,



kan u alleen nog niet zeggen wat exact, we kregen er ook nog geen offficiele communicatie over..



mvg sabine







===================================================================================================================================





Weldra mogen deze klanten zich aan een telefoontje verwachten om hun oude v3 decoder te laten vervangen door het laatste nieuwe V5 model.



==============================================================================================================





Op 1.692.000 Proximus TV klanten zijn er nog 400.000 met een gehuurde of aangekochte



V3 decoder of V3b decoder, die zal vervangen worden door de recentste decoder, de V5.



Deze V5 decoder wordt totaal gratis aan huis bezorgd door Bpost.



Dit zal gebeuren vanaf midden oktober 2015, over een periode van ongeveer 6 maanden,



de klanten zullen hiervoor door Proximus gecontacteerd worden.







==============================================================================================================











Wissel uw decoder.



Vervang gratis uw decoder: ▬► http://www.proximusnewdecoder.be/" target="_blank

Wat zijn de voordelen van een nieuwe decoder?



• Hij is krachtiger, zodat u sneller van de ene naar de andere zender kunt zappen.



• Hij is uitgerust met een harde schijf van 320 GB (i.p.v. 160 GB bij uw huidige decoder), zodat u meer films en series kunt opnemen.



• Houdt u van series en films? Uw nieuwe decoder geeft u rechtstreeks toegang tot Netflix.







Ontvang uw gloednieuwe decoder!



In drie eenvoudige stappen kiest u hoe en wanneer u uw nieuwe decoder wilt ontvangen.





{ Deze code van 9 cijfers vindt u terug op uw uitnodigingsbrief }





{ Geef hier de postcode van uw facturatieadres }



►Kies uw levering ◄









http://www.proximusnewdecoder.be/sites/default/files/swap-decoder-V3-V3b-V5-NL-web.pdf" target="_blank





Zend uw oude decoder terug



Proximus hecht belang aan het milieu en vraagt uw hulp door uw oude decoder gratis terug te sturen via bpost



Stuur uw oude decoder gratis terug naar Proximus





Om het milieu niet te belasten, kunt u uw oude decoder kosteloos via het volledige bpost-netwerk terugzenden.



Volg daarvoor de volgende eenvoudige stappen.







1. Uw oude decoder verpakken:



Als u uw nieuwe decoder heeft gekregen, verpakt u de oude decoder en de oude voeding in de bijgeleverde plastic zak van bpost.



Let er op de zak goed te sluiten met behulp van de kleefstrip.





2. Uw favoriete postpunt of pakjesautomaat kiezen:



Zoek aan de hand van een Belgische postcode het/de dichtstbijzijnde postkantoor, postpunt of pakjesautomaat en raadpleeg de openingsuren.



U kunt vervolgens uw correct verpakte decoder kosteloos binnenbrengen.































==============================================================================================================















U kan Proximus contacteren op het gratis nummer 0800/22800 voor alle mogelijke technische vragen of problemen.



Indien u vragen hebt met betrekking tot de levering van het toestel zelf,



verzoeken wij u vriendelijk om onze logistieke partner bpost te contacteren



op het gratis nummer 0800/22138





==============================================================================================================



Jos,

Nogmaals bedankt voor deze info.

Mvg, Elsa

Reageer