dit weekend werd er een update doorgevoerd waardoor er een nieuwe interface zichtbaar is voor proximus tv (horizontale balk met opnames, tv, films, enz.) . ik heb dit weekend al tweemaal moeten bellen omdat we geen tv signaal doorkregen, gisteren terug geen tv maar niemand bereikbaar bij proximus. internet en telefonie werken wel. kan dit liggen aan de oude decoder ? de decoder boven (die geen update heeft doorgemaakt) werkt nog wel om tv te kijken. hoe kan ik dit oplossen?
Bladzijde 1 / 1
jennifer
kan je ons in privebericht je gegevens doorgeven ?
dan kunnen we je lijn controleren
je lijnnr of klantennr is voldoende
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
kan je ons in privebericht je gegevens doorgeven ?
dan kunnen we je lijn controleren
je lijnnr of klantennr is voldoende
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
telefoonnummer is doorgegeven. ze zeggen wel aan de telefoon dat de lijn ok is maar dat het aan de verbinding tussen de bbox en de decoder zou liggen.
Hey jenniferb, ik zie dat mijn collega via privébericht wat meer info gegeven heeft omtrent je signaalverlies en aangeraden je verbinding tussen je bbox en de decoder te resetten. Als dit met PLC is kan je even kijken op volgende pagina hoe dit te doen. Als je WiFi bridges gebruikt kan je op deze pagina terecht. Soms is een decoder herstarten dmv de stroomschakelaar ook al voldoende.
Laat ons zeker iets weten mocht je nog steeds hinder ondervinden.
Laat ons zeker iets weten mocht je nog steeds hinder ondervinden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.