Beantwoord

Proximus TV werkt niet meer

  • 28 March 2017
  • 3 reacties
  • 493 Bekeken

sinds gisterenavond 22u enkel zwart scherm met witte lijn op de ene tv en de andere tv verliest regelmatig zijn signaal...
Nog maar twee weken proximus-TV klant en de boel werkt al niet meer. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door SamuelD 28 March 2017, 12:13

Bekijk origineel

3 reacties

Probeer eens of het helpt als je de onderstaande procedure in de welbepaalde volgorde uitvoert:
code:

- decoder spanningsloos zetten (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
- bbox netspanning onderbreken gedurende 5 seconden en terug onder spanning zetten.
   nu zal het enkele minuten duren voor die helemaal opgestart is,
DSL led moet zeker continu blijven branden
( als die niet continu blijft branden dan helpdesk opbellen 080022800 )
- Indien je draadloze toestellen staan heb tussen decoder en bbox haal deze even uit het stopcontact en wacht enkele minuten tot ze terug opgestart zijn.
- Decoder terug onder spanning zetten.

- Indien het hierna nog niet moest in orde zijn kan je nog proberen door op de decoder een reset uit te voeren.

PS: voor reset van decoder, klik op volgend link voor de uitleg hoe het moet.
Reputatie 7
Badge +4
Er was inderdaad een algemene storing geweest, met de decoder eens te herstarten door deze kort van stroom te onderbreken zou dit opgelost moeten zijn.
Reputatie 6
Badge +2
In My Support staat dat Proximus TV momenteel niet beschikbaar is niettemin werkt bij mij alles normaal, nu des te beter voor mij.

Reageer