sinds gisterenavond 22u enkel zwart scherm met witte lijn op de ene tv en de andere tv verliest regelmatig zijn signaal...
Nog maar twee weken proximus-TV klant en de boel werkt al niet meer. Wat is er aan de hand?
Bladzijde 1 / 1
Probeer eens of het helpt als je de onderstaande procedure in de welbepaalde volgorde uitvoert:
PS: voor reset van decoder, klik op volgend link voor de uitleg hoe het moet.
code:
- decoder spanningsloos zetten (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
- bbox netspanning onderbreken gedurende 5 seconden en terug onder spanning zetten.
nu zal het enkele minuten duren voor die helemaal opgestart is,
DSL led moet zeker continu blijven branden
( als die niet continu blijft branden dan helpdesk opbellen 080022800 )
- Indien je draadloze toestellen staan heb tussen decoder en bbox haal deze even uit het stopcontact en wacht enkele minuten tot ze terug opgestart zijn.
- Decoder terug onder spanning zetten.
- Indien het hierna nog niet moest in orde zijn kan je nog proberen door op de decoder een reset uit te voeren.
PS: voor reset van decoder, klik op volgend link voor de uitleg hoe het moet.
Er was inderdaad een algemene storing geweest, met de decoder eens te herstarten door deze kort van stroom te onderbreken zou dit opgelost moeten zijn.
In My Support staat dat Proximus TV momenteel niet beschikbaar is niettemin werkt bij mij alles normaal, nu des te beter voor mij.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.