Bij de installatie en configuratie van de nieuwe V6 decoder komt er steeds 'Cannot connect DNS' en de cyclus van software installatie herbegint opnieuw.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Kan je via privé bericht je lijnnummer geven?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dank je
Kan je via privé bericht je lijnnummer geven?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dank je
Hallo Jean-PaulS,
Is de nieuwe V6 decoder dan al uit gekomen voor de proximus klanten??
ik dacht dat het eerst de testgroep was die er ene ging ontvangen?
Is de nieuwe V6 decoder dan al uit gekomen voor de proximus klanten??
ik dacht dat het eerst de testgroep was die er ene ging ontvangen?
Dat is ook zo Martin. De V6 decoder is momenteel nog niet commerciëel beschikbaar.
Straf! Ik ging ook eentje ontvangen om te testen en tot de dag van vandaag nog geen gehad alsook nog geen nieuws wanneer ik hem zou ontvangen
De V6 decoder is momenteel nog niet in publieke test. Deze test, waarvoor er hier op het forum inschrijvingen van waren en je een uitnodiging hebt ontvangen, is uitgesteld. Voorlopig is er nog geen nieuwe datum gekend.
Er is wel een test binnen Proximus werknemers. Dit is waarover het in deze topic gaat. De reden dat dit zo gebeurd is zodat we zeker zijn dat we een goede en stabiele software hebben vooraleer we een grotere test doen bij klanten.
Er is wel een test binnen Proximus werknemers. Dit is waarover het in deze topic gaat. De reden dat dit zo gebeurd is zodat we zeker zijn dat we een goede en stabiele software hebben vooraleer we een grotere test doen bij klanten.
De Croo heeft dan toch gelijk
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.