Vraag

Proximus tv: probleem met opnemen

  • 29 July 2016
  • 2 reacties
  • 227 Bekeken

ik probeer op te nemen maar krijg de boodschap : foutmelding, er heeft zich een systeemfout voorgedaan
heb decoder al paar keer uitgeschakeld maar boodschap blijft gelijk
weet iemand wat ik kan doen?

2 reacties

best eens de volledige procedure volgen
- decoder zonder stroom zetten
- bbox ook zonder stroom zetten (als je draadloze toestellen staan hebt tussen bbox en decoder deze ook uit stopcontact trekken)
- bbox terug opzetten en wachten tot vdsl lampje niet meer knippert maar continu blijft branden (en je ook terug kunt surfen)
- dan de draadloze toestellen als je die gebruikt terug in het stopcontact steken en wacht enkele minuten
- dan de decoder terug onder spanning zetten.

Als het hiermee niet opgelost is bel best de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 tot 22u)
bedankt voor je reactie, heb geprobeerd maar lukt niet, ga helpdesk inderdaad bellen.

Reageer