Al maanden problemen met Proximus TV : opnames verdwenen, programma's niet kunnen opnemen enz. Gisteravond 15/4/2016 gingen wij op Canvas de film " Suskind" bekijken,
het 1ste uur van de film is dat gelukt en daarna zijn de problemen begonnen : serverfout, geen verbinding, lichtjes adapter bleven staan of gingen in het rood enz. En ja wij weten ondertussen al wat wij moeten doen : stekker uittrekken, resetten enz.
Wij zijn hiermee bezig geweest tot 23 uur ( einde van de film) zonder resultaat. Uit pure frustratie hebben wij de TV uitgezet. BEDANKT PROXIMUS VOOR DE SERVICE!!!!!!!!!!!!
Moeten wij hiervoor alle maanden zoveel abonnementsgeld betalen om niet te krijgen waarvoor wij betalen.
graag dringend een oplossing voor het probleem van Proximus.
klantnr : 004639768
Bladzijde 2 / 2
Dat dacht ik, maar het was een beetje vaag.
Wel, wij hebben gedaan wat we konden, hé.
Ik ga nu een terraske doen, 2 terrassen eigenlijk: de mijne. :-)))
Wel, wij hebben gedaan wat we konden, hé.
Ik ga nu een terraske doen, 2 terrassen eigenlijk: de mijne. :-)))
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.