Beantwoord

Proximus tv op smartphone

  • 14 November 2017
  • 5 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 684 reacties
Sinds enige tijd werkt de applicatie Proximus tv op mijn smartphone niet meer . Het is een WIKO darkmoon. Applicatie heeft altijd normaal gewerkt.

Bij het opstarten van de applicatie krijgen wij het beginscherm, we tikken het schermpje aan en de puntjes bewegen ( opstarten tv ), dan plots gaat alles weg en krijgen we ons beginscherm van onze smartphone.

Wat hebben we al ondernomen om het op te lossen :
- smartphone naar fabrieksinstellingen teruggezet.
- applicatie Proximus tv gedeleted en terug geïnstalleerd.
- enkele programma's en toepassingen gedeleted om capaciteit vrij te krijgen, mocht dat het probleem zijn.

Niets hielp, en onze applicatie Proximus tv op smartphone werkt niet meer.

Ter info: applicatie Proximus tv op IPAD werkt perfect, alsook op onze PC.
Nog ter info: er zijn niet meer dan 5 externe hardware toepassingen ( wat maximum is voor deze applicatie.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn voor deze toepassing op onze smartphone ? Wat kunnen we doen om dit te verhelpen.

Graag advies .

Ro
icon

Beste antwoord door RobrechtB 14 November 2017, 17:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ro, welke versie van android draai je op jouw smartphone? Heb je mogelijk juist een update gekregen van wiko? Er zijn op dit moment geen problemen van die aard gekend met de app. Heb je ook al eens via de instellingen in android de cache verwijderd?
Reputatie 5
Badge +1
RobrechtB,

dank voor deze eerste reactie.
Ondertussen cache verwijderd. Zonder resultaat.
De eerste bijgevoegde fote geeft het beginscherm weer bij het opstarten van de applicatie. Bij het aanklikken van het scherm zie je beweging met bollekes, enige tijd, dan plots terug beginscherm smartphone.
Tweede bijgevoegde foto geeft de versie van de smartphone weer.
Er is blijkbaar niets veranderd en de applicatie heeft tot enige tijd geleden wel gewerkt . Nu op smartphone dus niet meer.
Hopelijk heeft U iets positiever nieuws ...

Ro
Aan de android versie 4.2.2 zal het niet liggen want die heb ik ook op mijn smartphone

Edit: Sorry ik heb android 4.4.2 op samsug galaxy

heb je al geprobeerd van de android software update te doen
Reputatie 7
Badge +4
Ik laat het na kijken door het team verantwoordelijk voor de app.
Reputatie 5
Badge +1
Martin,


heb de laatst beschikbare software voor mijn toestel bij WIKO afgehaald : V19 Android . Zie foto hierbij.
Dus het toestel diende gans terug geconfigureerd te worden en de applicatie Proximus tv ook terug geïnstalleerd te worden.
Geprobeerd, maar geen verandering, zelfde verschijnsel ... geen tv op smartphone.
Dit ook ter info voor RobrechtB

Graag support .

Ro

Reageer