Skip to main content
Ik heb Proximus TV geactiveerd op mijn laptop maar kan er niet op???
Welke foutmelding krijg je juist?
Er komt op te staan " Kies het Proximus - telefoonnummer waarmee mobiele toestellen moeten verbonden worden." Maar ik kan nergens op klicken want er staat niets
En dit gaat over de app Proximus tv? Is dit voor of nadat je hebt ingelogd? in de app?



Mvg,



Kim
Ja dat gaat over de app.

Ik had ingelogd en er stond tv theek enzo op maar kon niets zien als ik er op klikte. En met een 2 inlogging kan ik niets meer
Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?
Zal eens proberen. Ik laat iets weten ☺️
Ik heb het opnieuw gedownload

Nu staat er algemene voorwaarden, dus gewoon actepteren???
Inderdaad
Ok gedaan, nu komt er aanmelden, gewoon doen he
jep
Er staat wilt u echt naar een andere app overschakelen? Ik klik nee en dan krijg ik een wit scherm
Ik denk dat het best is dat je eens belt naar onze klantendienst dan, zodat we dit eens samen met jou kunnen installeren. Je kan ons bereiken op 080022800.



Mvg,



Kim,



Het Proximus team
Er staat wilt u echt naar een andere app overschakelen? Ik klik nee en dan krijg ik een wit scherm

Ik heb hiervoor op ja moeten klikken.
Ik denk dat het best is dat je eens belt naar onze klantendienst dan, zodat we dit eens samen met jou kunnen installeren. Je kan ons bereiken op 080022800.



Mvg,



Kim,



Het Proximus team




Ja zal ik zeker doen
Er staat wilt u echt naar een andere app overschakelen? Ik klik nee en dan krijg ik een wit scherm

Ik heb hiervoor op ja moeten klikken.




Ja heb ik ook al gedaan, dat ging, maar als ik op tv gids of zo klikte ging er niets
Ik denk dat het best is dat je eens belt naar onze klantendienst dan, zodat we dit eens samen met jou kunnen installeren. Je kan ons bereiken op 080022800.



Mvg,



Kim,



Het Proximus team




Ja zal ik zeker doen




Ik ga maandag eens bellen, want t lukt op mijn Tablet ook niet, ik heb geen Proximus Mobile nummer, misschien dat het daaraan licht, we zullen zien wat ze zeggen
Normaal moet je toch inloggen met je E-service, myproximus inlog code voor PX tv op je laptop en tablet. Zo moet ik altijd inloggen als ik PX tv aap opnieuw geïnstalleerd heb. Volgens mij heeft dit niets met een mobile nummer te maken.
Ik denk dat het best is dat je eens belt naar onze klantendienst dan, zodat we dit eens samen met jou kunnen installeren. Je kan ons bereiken op 080022800.



Mvg,



Kim,



Het Proximus team




Ja zal ik zeker doen




Ik ga maandag eens bellen, want t lukt op mijn Tablet ook niet, ik heb geen Proximus Mobile nummer, misschien dat het daaraan licht, we zullen zien wat ze zeggen


Je hebt daarvoor absoluut geen Proximus Mobile nummer nodig.

Je kan hier meer uitleg lezen;

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install_apps/particulieren/support/applicaties-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html
Die Proximus TV app is blijkbaar alleen beschikbaar voor Windows computers maar niet voor Mac computers (iMac's en Macbooks), ik hoop dat Proximus dat binnenkort ook beschikbaar stelt voor deze computers.

Reageer