Ben juist klant bij Proximus (tuttimus)en na vier keer bellen met de hulplijn lukt het nog steeds niet om proximus tv via de app te openen op mijn iPad en iPhone.
Meld me aan met my proximus account dan komt er gegevens worden opgehaald en dan verspringt hij terug naar het scherm om aan te melden.
Begin al terug heimwee te krijgen naar telenet!
Bladzijde 1 / 1
reactie afwachten van een proximus medewerker die het kan even nakijken voor u
of je kan een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
of je kan een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Kan je me in privebericht je gegevens doorgeven ?
je lijnnr of klantennr en je MyProximus login
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je lijnnr of klantennr en je MyProximus login
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
klant nr
login @gmail.com
[Edit Wim]
login @gmail.com
[Edit Wim]
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.