Wie heeft er hier ervaring mee? ik heb reeds een klacht ingediend!
klacht 2
Afgelopen week kreeg ik een nieuwe installatie, nl Familus!
en nu afgelopen zaterdag en zondag Kerstavond!!! en ook op Kerstdag!!!
geen enkel TV beeld, ook niet na het resetten!
Ik heb hiervoor gebeld met uw diensten!
Maandag zijn ze langs geweest en is het hersteld!
Het bleek ook daarbij een fout te zijn van de eerste installateur!
Ik betaal hiervoor 67€maandelijks!
Zo behandeld ge toch niet uw klanten? Ik vind dat dit niet kan,
ik wil echt geen herhaling van dit rampenscenario!
Dat kan echt niet! het is een nieuwe TV en nieuwe installatie en verbinding!
Daarbij ben ik alleenstaande en is mijn communicatiekanaal van levensbelang!
Omdat ik pas verhuisd ben en ook eenzaam ben kan het niet dat ik geen tv heb!
De warmste week is voor mij een koude week geworden!
Zeker met Kerst en Kerstavond vind ik dit moeilijk en onaanvaardbaar zelfs!
Ik heb hier op gerekend, en ik vind het geen respect en ook niet professioneel dat dit niet werkt!
klacht 1
Ik had een afspraak met uw dienst voor installatie.
Ik neem speciaal vrijaf tss 13 en 17u.
Niemand toen die dag gezien! Ik heb meer dan een half uur aan de telefoon gehangen letterlijk! en daarbij zeer onprofessioneel behandeld! Gesproken met een zekere Sylvie,
een Jonas en een Tamara, waarvan een van de vrouwen zeer onvriendelijk en onwillig was, Jonas was zeer behulpzaam en vriendelijk! Ik heb daarbij heeeel lang aan de lijn gehangen!
Om 17.30 pas belde de technieker!
Een andere klacht is dat de wifi verdeler, de zogenaamde bridge geld kost! Wat mij niet vermeld werd bij aanvraag. Ik vind dat dit niet kan!
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.