Vraag

Proximus tv applicatie op smartphone

  • 25 March 2017
  • 3 reacties
  • 261 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 684 reacties
Heb mijn smartphone WIKI darkmoon terug moeten instellen naar de fabrieksinstellingen.
Daarvoor was Proximus tv met de nieuwe interface al in gebruik op mijn smartphone.
Nu nadat de fabrieksinstellingen gebeurd zijn en de smartphone terug werkt, ook de wifi werkt perfect, heb ik de applicatie Proximus tv terug gedownload.
Ik bevestig de algemene voorwaarden, dan wordt er naar een login en paswoord gevraagd. En daar begint het probleem. Ik geef hier mijn login en paswoord dat ik altijd al gebruikt het om naar Proximus tv applicatie te gaan en wat ook de login en paswoord is van MY PROXIMUS. En daar loopt het fout. Vermelding dat dit niet correct is.
Na een tijdje krijg ik ook een blauw scherm met volgende info : " De virtuele afstandsbediening is op dit moment niet actief. Om de afstandsbediening te activeren : - Gelieve dit toestel op hetzelfde wifinetwerk als je decoder te koppelen, - zorg ervoor dat je decoder is ingeschakeld."
Dan is het scherm ook "bevroren" .
Sorry maar ik wens geen gebruik te maken van mijn smartphone als afstandsbediening. Ik wens gewoon via mijn smartphone en mijn wifi netwerk naar Proximus tv te kijken . Wat ik in het verleden zonder problemen kon.
Waarom is mijn userid en paswoord hier niet correct ? Wat wordt er verkeerd gedaan ? Gewoon applicatie gedownload, geïnstalleerd en scherm om deze info in te vullen en toch lukt het niet ....

Graag hulp !

Ro

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Probleem opgelost.

En de oorzaak zat in een "heel klein" detail ....

We hebben terug Proximus tv op onze smartphone .

Ro
t' zijn altijd de details of de kleine letters die het ons lappen ;-))
Reputatie 5
Badge +1
Inderdaad.Hier ging het over een " . "

Reageer