Skip to main content
Ik heb mijn Windows 10 computer opnieuw volledig geïnstalleerd en een nieuwe naam toegekend.

Ook opnieuw de Proximus TV app geplaatst en er zijn maar 3 toestellen gekoppeld.

Maar als ik de nieuwe computernaam wil toevoegen, krijg ik een foutmelding: "Dit toestel werd onlangs afgekoppeld. Gelieve 30 dagen te wachten vooraleer dit toestel opnieuw aan te koppelen".

Eigenaardig want de vorige computernaam was: AMDX6 en nu is het: HOMEPC.

Hoe is dit op te lossen?
Zelfde PC, zelfde netwerkkaart, zelfde MAC adres ? einde verhaal ? 😎
Beste Regulus, blijkbaar 30 dagen strafkamp.

Lang leve TV Overal via de website en terug op meerdere browsers!
Ik heb op mijn 2de laptop ook het zelfde gedaan, W10 volledig opnieuw geïnstalleerd en ook een andere naam gegeven.

Bij mij heeft dat geen probleem opgeleverd voor TV Overal de apparaten hun naam waarmee ze gekoppeld waren zijn gewoon gebleven zoals vroeger toegekend, bv voor mijn eerste laptop was dat "laptop1" en voor de tweede laptop was dit "laptop2" en werkte TV Overal ook direct terug nadat W10 volledig opnieuw geïnstalleerd werd, ik heb daarvoor niks speciaal moeten doen!
Ja Martin, maar er is een verschil tussen Tv Overal en de Windows 10 app.

TV Overal is een webapplicatie via een webbrowser (IE, Firefox, Google Chrome), terwijl de Windows 10 app Proximus TV een applicatie is die je via de Store moet installeren.
De TV app heb ik ook terug moeten installeren en dat was bij mij toch geen enkel probleem die werkte ook direct terug, het gaat tenslotte over de zelfde laptop, alleen dat W10 volledig van nul er terug opgezet werd.
Het aanmelden van apparaten gebeurt, normaal gezien, op basis van MAC adres. De 30 dagen wachttijd is een voorzorgsmaatregel om misbruik tegen te gaan zodat accounts veelvuldig zouden kunnen worden gedeeld.

Reageer