Beantwoord

Proximus TV app werkt niet meer op iOS (10.1.1)

  • 12 November 2016
  • 26 reacties
  • 555 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Problemen zijn gisteren begonnen. Bij het opstarten van de app krijgt men volgende mededeling : 'Uw gegevens worden opgehaald', en dan na een tijdje 'Een onverwachte fout heeft zich voorgedaan.'. Ik heb de app voor de zekerheid nog eens herinstalleerd, maar zonder resultaat.
icon

Beste antwoord door sabineb 12 November 2016, 16:06

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Proximus zal die app een update moeten geven, tot zolang zal je weinig of niks kunnen doen.
Regelmatig in de Apple Store kijken bij de updates zou ik zeggen.

A propos, is het met de iPhone of iPad of met allebei dat je problemen hebt?
Reputatie 7
Badge +1
Ligt niet aan IOS 10.1.1. Heb een iPad mini met IOS 9.3.5 en daar doet app het ook niet niet. Problem ligt bij PX. Heb dit bij een ander item op dit forum gisteren ook al gezegd. Maar PX reageert daar gewoon niet op. Niet belangrijk denk zit mischien geen geld aan verdient.
Reputatie 2
Badge
Het zou interessant zijn mocht Proximus een status geven van mogelijke storingen op hun netwerk via hun support webpagina. Uiteraard moet zo iets up to date worden gehouden. Een kwestie van service hè ?
Reputatie 7
Badge +1
Vindt ik ook. Misschien niet belangrijk genoeg daar dit een extra is. PX is wel bezig met testen van een nieuwe PX tv app. Doe daar ook aan mee. Misschien ligt het daar wel aan. Heb daar deze week een vragenlijst voor ingevuld maar hoor daar verder ook niets meer over.
Reputatie 5
Badge +2
Bij mij werkt de app ook niet meer, soms komt er kortstondig iets tevoorschijn, en dan niets meer,
Donderdagavond heb ik moeten bellen naar proximus omdat de decoder plots niet meer gevonden werd, na een fout bij het heropstarten. Ik heb al 3 maal gehad dat bij het wissen van een programma dat alles weg is van de opgenomen programma's, dus maar herstarten dan, met donderdag die foutmelding dat de decoder niet gevonden was.
Enfin tijdens de drie kwartier aan de telefoon heb ik via de app naar de tv gekeken,
Na het terug opstarten van de decoder, was de tvapp ook niet meer bruikbaar, ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs.
Een maand geleden heeft de app ook eens niet gewerkt maar proximus heeft het dan rap opgelost, hopelijk ook dit maal.
Het is natuurlijk een lang weekend nu
Reputatie 7
Badge +6
Het zou interessant zijn mocht Proximus een status geven van mogelijke storingen op hun netwerk via hun support webpagina. Uiteraard moet zo iets up to date worden gehouden. Een kwestie van service hè ?
Je kunt de storingen min of meer volgen via deze link.
Mvg,
Reputatie 2
Badge
Zo te zien een algemeen probleem ? Ergens op dit forum gelezen dat de app ook niet werkt op Windows 10.
Reputatie 7
Badge +6
Het is natuurlijk een lang weekend nu
Onze technische support is wel bereikbaar vandaag.
Mvg,
Reputatie 2
Badge
Het zou interessant zijn mocht Proximus een status geven van mogelijke storingen op hun netwerk via hun support webpagina. Uiteraard moet zo iets up to date worden gehouden. Een kwestie van service hè ?
Je kunt de storingen min of meer volgen via deze link.
Mvg,
Dag Wim, ik ken deze link, maar zover ik me herinner bestond er in het verre verleden zo'n statuspagina ? Daar kunnen bvb ook tijdelijke onderbrekingen vermeld worden. De link waar jij naar verwijst komt van derden, dit wil natuurlijk niet zeggen dat deze geen interessante info kan geven. Maar ik verwacht zoiets van de provider zelf !
Bij mij werkt die app wel goed onder windows 10, zowel op de vorige als recentste versie van windows 10.
Zo te zien een algemeen probleem ? Ergens op dit forum gelezen dat de app ook niet werkt op Windows 10.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Wim, ik ken deze link, maar zover ik me herinner bestond er in het verre verleden zo'n statuspagina ? Daar kunnen bvb ook tijdelijke onderbrekingen vermeld worden. De link waar jij naar verwijst komt van derden, dit wil natuurlijk niet zeggen dat deze geen interessante info kan geven. Maar ik verwacht zoiets van de provider zelf !
Uiteraard beschikken wij over een intern meldingssysteem van storingen, maar dit is hoofdzakelijk bedoeld voor o.a. de agenten van de klantendienst die op social media werken om op die manier op de hoogte te worden gehouden van storingen. Algemene grote pannes worden wel vermeld op onze Facebookpagina en op onze Twitterpagina. Deze laatste is voor iedereen toegankelijk, ook zonder Twitter account.

Hier een voorbeeldje.
Mvg,
Reputatie 3
Badge +2
Hier geen probleem op ios 10.1.1 op ipad
Reputatie 2
Badge
Nu in dit geval (een niet werkende app), als men weet dat dit een algemeen probleem is(?) hoeft men als gebruiker zeker niet verder te zoeken als je geïnformeerd bent. Geduld is dan een schone deugd. Je hebt er uiteraard velen die direct de telefoon nemen en bellen naar de helpdesk. Het is natuurlijk ook uit technische interesse maar meestal probeer ik de mankementen zelf op te lossen. En over het algemeen slagen we daar wel in, en zo'n forum als dit kan je daar zeker goed bij helpen.
Reputatie 6
Badge +4
Hi everyone

Ik escaleerde intussen na bundelen alle specifieke voorbeelden dit naar engineering voor nader onderzoek.

Blijkbaar weer vele meldingen in regio Vlaanderen omtrent het kunnen verbinden met de Proximus tv app, blue screen, error, etc..

Onze excuses hiervoor,

hoop samen met jullie op een vlugge oplossing (val ook onder dat gebied, zelfde probleem dus)

Mvg Sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi Alexander

Ik heb alle problemen vandaag zitten bundelen omtrent de Proximus tv app,

het probleem doet zich niet voor enkel op apple producten, maar ook op android, windows phone??

Het probleem zal dus niet zozeer softwaregebonden zijn maar serverprobleem vrees ik.

en doet zich enkel ook aan Vlaamse kant voor..

Daarom al een escalatieticket gecreëerd naar de correcte dienst die deze server beheerd.

mvg sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi antoon

Ik escaleerde intussen na bundelen alle specifieke voorbeelden om dit naar engineering te sturenvoor nader onderzoek.

Blijkbaar weer vele meldingen in regio vlaanderen omtrent het kunnen verbinden met de Prx tv app, blue screen, error, etc..

Onze excuses hiervoor,

hoop samen met jullie op een vlugge oplossing ( val ook onder dat gebied , zelfde probleem dus )

Mvg Sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi

Ik escaleerde intussen na bundelen alle specifieke voorbeelden om dit naar engineering te sturenvoor nader onderzoek.

Blijkbaar weer vele meldingen in regio vlaanderen omtrent het kunnen verbinden met de Prx tv app, blue screen, error, etc..

Onze excuses hiervoor,

hoop samen met jullie op een vlugge oplossing ( val ook onder dat gebied , zelfde probleem dus )

Mvg Sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi

Ik escaleerde intussen na bundelen alle specifieke voorbeelden om dit naar engineering te sturenvoor nader onderzoek.

Blijkbaar weer vele meldingen in regio vlaanderen omtrent het kunnen verbinden met de Prx tv app, blue screen, error, etc..

Onze excuses hiervoor,

hoop samen met jullie op een vlugge oplossing (val ook onder dat gebied, zelfde probleem dus )

Mvg Sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi;

Na analyse doet het probleem zich servergebonden voort,

is in onderzoek

Mvg sabine
Reputatie 7
Badge +1
Op mijn iPad mini werkt de app weer.
Reputatie 2
Badge
Hartelijk dank voor je opvolging ! You are the best . Ook dank aan het engineering team. Ondertussen schijnt de app opnieuw te werken 🙂
Reputatie 7
Badge +1
Hartelijk dank voor je opvolging ! You are the best . Ook dank aan het engineering team. Ondertussen schijnt de app opnieuw te werken :)

Your welcome. Houdt alles in de gaten incl. De nieuwe prijsverhoging van PX op 1-1-2017 die alleen voor de oude abbonementen is. Over verschil gesproken.
Reputatie 2
Badge
Antoon, je mag het me niet kwalijk nemen maar het bovenstaand bericht was bestemd voor Sabine. Je was me net iets voor en daarom leek het of ik het naar u stuurde. In elk geval wens ik aan iedereen een prettige nachtrust toe, en morgen terug gezond op 😃 ,
Reputatie 2
Badge
Hartelijk dank voor je opvolging ! You are the best . Ook dank aan het engineering team. Ondertussen schijnt de app opnieuw te werken :)

Your welcome. Houdt alles in de gaten incl. De nieuwe prijsverhoging van PX op 1-1-2017 die alleen voor de oude abbonementen is. Over verschil gesproken.

Antoon, over de prijsverhoging van PX op 1-1-2017 moeten we misschien een nieuw topic openen ? Alleen vrees ik dat daar weinig tegen te doen valt ! Het is een algemene tendens dat de levenskost fors duurder begint te worden !
Reputatie 7
Badge +6
Antoon, over de prijsverhoging van PX op 1-1-2017 moeten we misschien een nieuw topic openen ? Alleen vrees ik dat daar weinig tegen te doen valt ! Het is een algemene tendens dat de levenskost fors duurder begint te worden !
Bestaat al:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/tarief-verhoging-proximus-per-01-01-2017-36345
Mvg,

Reageer