Beantwoord

Proximus TV app werkt niet

  • 26 October 2017
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Hallo,

Ik heb de Proximus TV app actief staan in MyProximus, maar als ik wil inloggen op www.proximustv.be krijg ik de melding:



Hierdoor kan ik geen gebruik maken van de tv app en dus alle functies zoals live tv kijken en opnames beheren. Ik vermoed dat mijn lijnnummer nog in de tv app moet gekoppeld worden. Kan iemand dit nakijken en oplossen?

Heel hartelijk dank!

Mvg
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 26 October 2017, 13:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hey,

Ik zag dat er een aanpassing moest gebeuren. Log eens uit en probeer opnieuw. Geef ons een sein als het gelukt is via privé bericht op

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Een prettige dag voor je,

Jean-Paul
Hey Jean-PaulS,

Ik heb het even kort getest en alles lijkt nu prima te werken. Mijn lijnnummer is nu gekoppeld, waarvoor heel hard bedankt! 🙂 Nu kunnen we de TV app gebruiken!

Mocht er toch nog iets mislopen, laat ik het zeker weten. Prima werk! :-)

Fijn dag nog!

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Blij dat te lezen, veel kijkplezier!

Reageer