Vraag

Proximus TV app New via 4G

  • 23 March 2017
  • 8 reacties
  • 283 Bekeken

Ik slaag er niet meer in om de Proximus TV (New) app te gebruiken op mijn Android GSM via 4G. Via Wifi en met de (voormalige) TV overal app werkt het wel nog steeds. De android-versie van GSM is 5.0.1. Er wordt direct een zwart scherm weergegeven en na een tiental seconden verschijnt het foutbeticht 'Proximus TV is gestopt' waarbij ik de keuze heb om al dan niet een rapport te versturen. Reeds meerdere keren werd de app verwijderd en opnieuw via Google Play store geinstalleerd, evenwel het probleem blijft. Iemand een idee?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Geert, zou moeten werken met de nieuwe app, ben je wel degelijk verbonden met een Proximus netwerk via 4G?

Heb je de oude app volledig verwijderd? Lukt het wel via een ander toestel?

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Hallo,

De oude app is nog niet verwijderd omdat deze wel nog steeds werkt via Proximus 4G op dezelfde GSM en ook omdat de nieuwe app ooit heeft gewerkt ondanks dat de oude app er naast nog geinstalleerd bleef! Mocht er trouwens via een niet-Proximus netwerk worden verbonden, dan moet je m.i. nog steeds de mogelijkheid hebben om bvb. de tv-gids te raadplegen maar er wordt meteen een blanco scherm gepresenteerd! Denkt u dat alles correct zou kunnen werken als oude app wordt verwijderd? Deze is echter niet meer beschikbaar in de play store en ik ben bijgevolg bang dat ik absoluut geen Proximus TV meer zal kunnen kijken op deze GSM als ik deze verwijder! Het lukt wel via Wifi op zelfde toestel en via 4G met andere toestellen en zelfde account.

Mvg,
Geert
Reputatie 7
Badge +4
Geert,

Het lijkt mij een speciaal geval te zijn, om na te gaan wat er juist aan de hand is zal ik dit doorsturen naar de betrokken dienst, Kan je mij even laten weten op welke GSM dit juist niet werkt (merk en model type) ? Van zodra ik antwoord krijg van de betrokken dienst laat ik je hier dan iets weten, voorlopig mag je de oude app nog laten staan.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Hallo,

het betreft een Samsung S4 (GT-I9505) met Android-versie 5.0.1. Alvast dank,

Mvg,
Geert.
Reputatie 5
Badge +3
Geert, heeft het ooit al gewerkt met 4G? En nu opeens niet meer?
volgens mij ligt het aan je gsm aangezien het wel gaat met andere toestellen.
Account gegevens correct?
Heb je uw gsm al gerest?

mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dag Geert,

Ik heb het doorgestuurd naar onze engineers en hou je op de hoogte als we antwoord krijgen.

Mvg,

Kim
Reputatie 5
Badge +4
Dag Geert,

Hier de feedback van onze engineering:

Dit is een gekend probleem die alleen een aantal type van Samsung toestellen treft.
De ontwikkelaars zijn bezig om dit op te lossen.

Nog een beetje geduld dus :-)

Met vriendelijke groeten,


Andy
Het Proximus-team
Hallo,

bedankt voor de feedback. Alvast in blijde verwachting voor de fix.

Mvg,
Geert.

Reageer