Beste
Ik heb de proximus TV app op een android toestel werkende, maar op mijn IPad krijg ik de app niet gestart. Na het ingeven van het 'toestelnaam' krijg ik SYSTEM ERROR te zien.
Is er een probleem met de Proximus TV app voor IOS?
Mvg
Julien Libbrecht
Bladzijde 1 / 1
Hey Julien, ik heb je login/email nagekeken maar zie geen enkel apparaat geregistreerd. Welke login gebruik je? Kan je me deze even sturen via privébericht naar Het Proximus Team, dan kijken we dit voor je na. Heb je de app al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Julien, momenteel ervaren we problemen met het registreren van onze Proximus TV applicatie op Apple toestellen. Onze teams zijn dit reeds aan het bekijken en werken aan een oplossing. Mijn excuses voor de hinder. Probeer intussen de app te verwijderen, opnieuw te installeren en opnieuw te registreren.
ThomasP
Ik heb de app reeds enkele keren volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op mij IOS apparaat.
Ik betaal voor deze applicatie maar sinds de overgang van 'TV Overal' naar 'Proximus TV' heb ik nog nooit kunnen kijken. Kan Proximus hier in tegemoet komen?
Ik heb reeds een privébericht naar het Proximus Team verstuurd.
Met Vriendelijke Groeten
Ik heb de app reeds enkele keren volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op mij IOS apparaat.
Ik betaal voor deze applicatie maar sinds de overgang van 'TV Overal' naar 'Proximus TV' heb ik nog nooit kunnen kijken. Kan Proximus hier in tegemoet komen?
Ik heb reeds een privébericht naar het Proximus Team verstuurd.
Met Vriendelijke Groeten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.