Skip to main content
Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding:

"De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken.

Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)"



Dit heb ik dus ook gedaan en bij Proximus TV applicatie (in MyProximus) staat er in het vet groen "inbegrepen".



Ik heb nu ongeveer anderhalve week Proximus.



Hoe kan dit?
Hey Revo, om dit na te kijken heb ik je gegevens nodig.

Kan je je telefoonnr of klantennr doorsturen samen met je gebruikte MyProximus login? Je kan deze gegevens doorsturen naar Het Proximus Team.

Dan kijken we dit even voor je na.
Bedankt voor de reactie Thomas,

dit is inmiddels gebeurd.
Zou je even opnieuw kunnen proberen? Zou nu moeten lukken.

Je TV was niet correct gekoppeld aan je MyProximus. Dit is nu rechtgezet.
De app werkt nu op mijn smartphone,

alleen snap ik niet goed hoe ik naar TV kan kijken.



Ik kan blijkbaar wel de optie kiezen om op TV te kijken (dus mijn smartphone als een soort van afstandsbediening te gebruiken).
De Proximus TV app wijzigt automatisch in een remote als je je GSM verticaal houdt. Als je je GSM horizontaal houdt heb je toegang tot de rest van de app waaronder live tv kijken.
Top! Bedankt voor de hulp en nog een prettige dag verder!
Komt die 'remote' functie er ook nog voor de Windows Phone of mogen we dat definitief vergeten a.u.b.?

Reageer