Vraag

Proximus tv app: inlogprobleem

  • 24 April 2016
  • 7 reacties
  • 702 Bekeken

ik kan mij niet inloggen op de proximus tv app. ik krijg telkens de volgende error (al 2 weken)

server error

access manager webSEAL could not complete your request due to an unexpected error

ik heb al op 2 gsm's geprobeerd maar krijg telkens de zelfde melding

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Kvermander,

Op welke app heb je dit probleem? is het de TVoveral app of op de nieuwe ProximusTV app?

Op welke gsm's heb je dit geprobeerd?

Mvg, Robrecht
Dag Kvermander,

Op welke app heb je dit probleem? is het de TVoveral app of op de nieuwe ProximusTV app?

Op welke gsm's heb je dit geprobeerd?

Mvg, Robrecht


met de nieuwe proximus tv app
heb geprobeerd met een iphone 4 en iphone 6s
Reputatie 2
Ik kan ook niet inloggen op de nieuwe Proximus Tv app.Krijg altijd de melding dat login gegevens niet correct zijn.
Met dezelfde login gegevens kan ik me wel aanmelden bij 'MyProximus' hier op de site.
Ook bij de vorige versie 'TV overal' was dit geen probleem.
Nu bij de nieuwe Proximus Tv app lukt het me dus niet.
Poging verwijderen en opnieuw installeren lost dit ook niet op.
De inlog gegevens hiervoor zijn toch dezelfde als deze van 'MyProximus' dacht ik?

Het toestel is een Samsung Galaxy Tab2 met Android-versie 4.2.2
Misschien het best contact opnemen met een medewerker hiervoor?
Reputatie 5
Badge +3
Het toestel is een Samsung Galaxy Tab2 met Android-versie 4.2.2
Misschien het best contact opnemen met een medewerker hiervoor?


Werk met identiek hetzelfde toestel en SW, doch ik kan zelfs niet inloggen omdat de app niet opent, is hier al uitvoerig besproken...

mvg
Inderdaad jdm_01, namelijk hier
=> https://nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/proximus-tv-op-tablet-33891
maar ik denk dat het hier om nog een ander bijkomend probleem gaat aangezien het hier op twee gsm's ook niet lukt !
Reputatie 2

Werk met identiek hetzelfde toestel en SW, doch ik kan zelfs niet inloggen omdat de app niet opent, is hier al uitvoerig besproken...
mvg


Toen ik dit las dacht ik,hier gaan we weer..wat moet ik hier nu weer mee??
Even op de ademhaling gelet en niet meteen een reactie op gegeven en dit een dagje laten bezinken.
Nu oké,geef ofwel geen reactie op een bericht en als je dit toch doet,lees het bericht deftig en geef dan aub ook een uitvoerige oplossing.

Je meldt dat mijn probleem al uitvoerig is besproken hier en dat jezelf niet kan inloggen omdat de app niet opent.
Nu heb ik toch maar even dat topic gelezen..jammer genoeg want ik kwam mijn probleem niet tegen!!
Omdat ik de app wel kan openen en inlog gegevens kan invullen!Zover geraakte jij dus niet.
En kwam ik de eventuele oplossing voor mijn probleem niet tegen in het uitvoerig besproken topic zoals u dit omschrijft!
Oké over eens ja?

Lees nu even mee..of niet dat boeit me niet.
ik kan de app dus wel openen,ik geef mijn gebruikersnaam in alsook mijn wachtwoord (idem als voor de 'MyProximus' dienst)
als ik dan op login duw komt de melding 'de login gegevens zijn niet correct'
Maar bij 'MyProximus' kan ik wel inloggen alsook bij de vorige app 'TV overal'

Maar ik zal mijn probleem wel voorleggen aan een PX medewerker
Reputatie 5
Badge +3
Beste Michael,

Wat ik bedoelde was dat ik met hetzelfde toestel werk als het jouwe, ik melde dat MIJN probleem i.v.m. de app die niet opent hier op het forum uitvoerig is besproken, denk dat jij mij verkeerd heb begrepen...of heb ik mij verkeerd uitgedrukt? Kan ook hé.
Ik heb je inderdaad geen oplossing aangeboden voor jouw probleem, wat niet wil zeggen dat ik gewoon toch even mag reageren dat ik met dit toestel ook al een hele tijd een probleem heb, die zelfs een Proximus medewerker(s) voorlopig niet kan oplossen!

Mvg

Reageer