Beantwoord

Proximus tv-app gebruiken op Scarlet-netwerk

  • 6 March 2017
  • 8 reacties
  • 5568 Bekeken

Reputatie 2
Iemand een idee of het zou lukken om met de Proximus tv-app (ex-TV Overal) live tv te kijken vanaf een Scarlet-datanetwerk? Of wordt dit ook geblokkeerd, zoals het geval is voor Orange/Telenet en Base? Verschil is natuurlijk dat Scarlet een dochter van Belgacom/Proximus is en hetzelfde netwerk gebruikt.

Voor alle duidelijkheid, er is wel degelijk een actief abonnement op Proximus tv, Scarlet gaat enkel over het mobiele gedeelte.
icon

Beste antwoord door KimB 6 March 2017, 13:12

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
U moet om via de Proximus TV app te kijken volgens mij een MyProximus account hebbben en verbonden zijn met het Proximus netwerk (wifi, 3G of 4G of een WiFi hotspot) in België.
zie ook:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install_apps/particulieren/support/applicaties-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html
Reputatie 2
Dat klopt en aan die voorwaarden voldoe ik, alleen is de vraag of hij een Scarlet-verbinding ook als "Proximus-netwerk" zou beschouwen.

Ik denk dat een ervaringsdeskundige het zou moeten bevestigen want er is nergens info beschikbaar die met het zoveel woorden bevestigt of ontkent.
Hey Bremel,
De andere OLO's (operators zoals edpnet enz...) gebruiken ook het proximus netwerk maar het het wordt daarom niet aanzien als een proximus netwerk , dus ik denk dat dit net het zelfde zal zijn voor Scarlet, maar laat ons het antwoord van de proximus medewerkers afwachten zodat we zeke zijn
Mvg,
Reputatie 7
Badge +4
Dag Bremel,

Een Scarlet verbinding wordt niet als Proximus netwerk beschouwd voor de tv app.

Mvg,

Kim,

Het Proximus team.
Reputatie 2
Oké, bedankt voor de bevestiging. Jammer.

Ik wilde je antwoord als "beste antwoord" markeren maar het forum geeft me die mogelijkheid niet.
Reputatie 7
Badge +4
Het staat nochtans gemarkeerd als beste antwoord, misschien was iemand je voor 😉
Reputatie 2
Die van Marleen was zo gemarkeerd (niet door mij), maar hoe dan ook heb en had ik bij geen enkele reactie die optie. Anyway, nu is het in orde.
Oké, bedankt voor de bevestiging. Jammer.

Ik wilde je antwoord als "beste antwoord" markeren maar het forum geeft me die mogelijkheid niet.


Inderdaad ik ben ook van menig dat het zo zou moeten zijn dat deze die het topic opgestart heeft, het beste antwoord moet kunnen aanduiden,
en ook als al iemand anders dit reeds gemarkeerd heeft als beste antwoord, dan nog zou de topic starter dit moeten kunnen overrulen.

Reageer