Skip to main content
Sinds kort krijg ik geen contact meer tussen mijn tv en de Proximus tv app. In de app krijg ik steeds de melding dat er geen ander toestel op het WiFi- kanaal te vinden is.
Dag Heidi,



ben je wel degelijk geconnecteerd met het wifi 2.4 kanaal van je bbox?



MVG,



Wim
Ja hoor. Dat ben ik wel degelijk.
Heb je alles al eens herstart ? Modem en decoder ? Mvg,Robrecht
Heropstarten van de modem hielp eerst niet. Bij de tweede poging en nzdien 5 keer opnieuw opstarten van de app werkt het plots wel terug.

Hopelijk blijft dit nu zo
Heropstarten van de modem hielp eerst niet. Bij de tweede poging en nzdien 5 keer opnieuw opstarten van de app werkt het plots wel terug.

Hopelijk blijft dit nu zo
Heropstarten van de modem hielp eerst niet. Bij de tweede poging en nzdien 5 keer opnieuw opstarten van de app werkt het plots wel terug.

Hopelijk blijft dit nu zo
Het werkt terug. Maar voor hoe lang?
Het werkt. Halleluja.
Na vele pogingen van heropstarten werkt het
Mijn tablet en smartphone zijn goed ingesteld maar als ik wil swippen naar mijn tv gebeurt er gewoon niets

wie kan mij helpen?

Dank bij voorbaat
Dag Didier,



kan je eens precies uitleggen wat je op dat moment aan het doen bent? Gaat het over de proximus tv applicatie? Ben je wel degelijk verbonden via je eigen wifi? Heb je alles al eens herstart (bbox en decoder)?



MVG,



Wim
Ok Ben verbonden met mijn eigen WiFi

Het gaat over Proximus tv

En heb al verscheiden malen herstart

Groetjes
Heb je al eens de applicatie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op je smartphone en is je operating software up to date?

Reageer