Momenteel lukt het mij enkel op via de proximus tv app en de proximus 11 app live te kijken via Wifi (thuis of bij andere waar ik op Wifi kan). Via 3G/4G lukt dit niet. Daar komt enkel de optie om iets op te nemen te voorschijn. Via 3G/4G lukt het enkel om naar 1 kanaal live te kijken. Namelijk kanaal nummer 180. In september lukte het nog wel om alles live te kijken. Heb al verschillende keren de apps opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds geen verandering. Ik vind dit wel redelijk ambetant omdat ik namelijk bijbetaal voor Belgisch voetbal en vermits ik niet altijd thuis ben, kan ik hiervan nu niet volledig gebruik maken. Iemand enig idee wat het probleem juist veroorzaakt?
Bladzijde 1 / 1
Kristof
Heb je hiermee nog steeds een probleem?
kan je ons anders via privebericht even je gegevens doorgeven ?
lijnnr of klantennr en login ?
dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Heb je hiermee nog steeds een probleem?
kan je ons anders via privebericht even je gegevens doorgeven ?
lijnnr of klantennr en login ?
dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Dag Marienkristof, ik zag dat hier nog feedback omtrent gegeven was. Je kan de live TV bekijken via de Proximus TV app van op het Proximus netwerk en niet via andere operatoren. Gezien je een connectie probeert te maken vanop het mobiel netwerk van Mobile Vikings, zal dit dus niet werken.
Dit staat ook vermeld op onze support pagina.
Dit staat ook vermeld op onze support pagina.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.