Vraag

Proximus TV app en opnames.


Reputatie 2
Badge
Ik start een opname voor de zender waar ik naar kijk op de televisie. Ik sluit de tv af omdat ik niet verder kan kijken en zie op de decoder "REC" staan.
Een uur later start ik de Proximus TV app op de computer en kies om de opname te stoppen, maar waarom blijft op de decoder dan "REC" staan?

Nog een bug in de app?

13 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Omdat je blijkbaar een V4 of V5-decoder met harde schijf hebt, waarbij opnames dus ook in PVR kunnen lopen. Dan brandt het rec-lichtje of de rec-letters tijdens de opname. Die opnames kan je in mijn ervarjng niet vanuit de app. stoppen, wél programmeren., enkel te stoppen met de decoder.
Reputatie 2
Badge
Nochtans verdwijnt in de app het rode symbool voor opname, maar in de app op pc is het nog niet mogelijk om de opname te bekijken. Enkel "opname wissen" blijkt te kunnen.
Reputatie 7
Badge +1
Ja, da's weer iets anders. Als je via de Px TV app. programmeert wordt er voor elke PVR-opname ook een nPVR-kopie gemaakt, op de server dus, zodat je die ook op de app. kunt bekijken. Beide opnames zijn deels autonoom, Op PC werkt het TV Overal-systeem nog, en bij mijn weten kan je daar nog geen opnames op afspelen (tenzij het ondertussen veranderd is...).
Inderdaad dat kan je nog niet en ook niet via de proximus TV windows universele app
ik ga het voor alle zekerheid nog een checken.

edit: het werkt wel je kan opnames bekijken maar ik was in de war het is serie opnames die je niet kunt plannen vanuit deze app
bij proximustv.be kan je de opnames niet bekijken.
Reputatie 2
Badge
De optie "kijken" is op PC toch zichtbaar voor nPVR opnames.
Reputatie 7
Badge +1
Dan ga ik dag ook eens uittesten op mijn PC. Serie-opnames zjjn idd niet compatibel met TV-Overal, ook niet met de PC -applicatie.
De optie "kijken" is op PC toch zichtbaar voor nPVR opnames.
waar zie je die dan ergens staan ?
Reputatie 7
Badge +1
Dan ga ik dat ook eens uittesten op mijn PC. Serie-opnames zjjn idd niet compatibel met TV-Overal, ook niet met de PC -applicatie.Ook op de Px TV app. geplande serie-opnames zie je niet in de TV-Overal app. of in de webapplicatie.
geplande serie-opnames zie ik wel in mijn Windows pc prox-tv app
Reputatie 7
Badge +1
Kan op mijn PC met de webapplicatie nog altijd geen opnames bekijken hoor.
Reputatie 2
Badge
De optie "kijken" is op PC toch zichtbaar voor nPVR opnames.
waar zie je die dan ergens staan ?


Hier:



en hier:



De opname is op PC ook te bekijken.
Reputatie 2
Badge
Kan op mijn PC met de webapplicatie nog altijd geen opnames bekijken hoor.

Ik heb het over de Px TV app op windows 10; niet over TV Overal.
Het was inderdaad hier op den duur verwarrend ik dacht ook dat het over de webbased proximustv.be ging.
Maar inderdaad daar zie ik ze ook in de 'mijn bibliotheek' staan bij de pc windows px-TV app
maar niet in de 'mijn bibliotheek' van de webbased proximustve.be
Alleen kan je daar zien wat je op dat moment geprogrammeerd hebt via het webbased ProximusTV,
eens je afsluit en terug inlogt zie je daar ook niks meer staan)

Reageer