Ik heb ook een probleem met de app om hem te laten werken op tablet of smartfoon.
Ik krijg hem ook niet aan de praat.
Krijg een boodschap dat ik moet nakijken of proximus tv is geactiveerd,
Maar hij is geactiveerd. Ik weet het niet meer.
Bladzijde 1 / 1
hi max
Kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ?
lijnnr of klantennr en je myproximuslogin is voldoende
We kijken dan na wat er gaande is
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg Jonathan
Kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ?
lijnnr of klantennr en je myproximuslogin is voldoende
We kijken dan na wat er gaande is
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg Jonathan
Ik heb hetzelfde probleem
Hi ecory
Kan je ons dezelfde info doorgeven ?
dan doen we het nodige
Mvg
Kan je ons dezelfde info doorgeven ?
dan doen we het nodige
Mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.