Deze app werkt zowel op mijn gsm als mijn iPad niet.
Ik kan niet inloggen?
Telkens krijg ik volgende melding: "de accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus).
Wie kan mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
zal voor maandag zijn als de mensen van het proximus team hier langs komen en moest het antwoord morgen ook, uitblijven stuur dan een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken hier: > link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken hier: > link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Hey Fidelio, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. De Proximus TV app zal nu correct werken. Veel plezier ermee!
Het is idd in orde nu!!!
Bedankt voor de snelle respons!!
Good job...
Bedankt voor de snelle respons!!
Good job...
Op mijn proximus tv app kan ik niet kijken naar opgenomen programma's hoe komt dit al de andere dingen werken perfect ?
Herstart eens je decoder door hem 5 seconden zonder stroom te zetten via schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken.
En probeer dan eens opnieuw of het dan wel lukt.
En probeer dan eens opnieuw of het dan wel lukt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.