Skip to main content
Ik krijg een foutmelding dat de Proximus tv app geactiveerd moet worden?
En in Http://proximus.be/myproximus staat die die wel geactiveerd waarschijnlijk, een veel voorkomend probleem, maar het proximus team kan dit voor u in orde brengen.
Hoe kan ik deze bereiken? Dit zal dus deze avond niet meer in orde geraken zeker?
Dag Sebastiaan,



Kan je via privé bericht je lijnnr of klantennummer bezorgen en ook je myproximus login.



Groeten,



Jimmy
Dag Sebastiaan,



Kan je via privé bericht je lijnnr of klantennummer bezorgen en ook je myproximus login.



Groeten,



Jimmy
Heb dit doorgegeven... Wanneer zou dit kunnen werken? Alvast bedankt voor de service
Normaal zou het nu moeten werken.
Het werkt nog niet. Opnieuw dezelfde foutmelding.
Welke foutmelding krijg je juist?
Zie bijlage
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan ik dit oplossen?
Helaas nog steeds niet opgelost. Dus momenteel weet ik niet hoe dit te kunnen oplossen. En Jimmy o reageert ook helaas niet meer.
Hi sebastiaan..zie PB mvg sabine
Hi Robin kan je me in privebricht de proximus account en klantennummer doorsturen? mvg sabine
Beste,



Nu werkt men tv en wifi ook niet meer. Ik hoop dat dit spoedig kan opgelost worden.

Reageer