Skip to main content
hoi,

sinds enkele dagen zit ik met een heel raar probleem. als mijn zoontje via de app tv wilt kijken en nickelodeon spike wilt openen, krijgt hij de franstalige disney junior te zien ? de andere zenders doen wel wat ze moeten doen. iemand enig idee hoe dit kan?
Hey angel1984, ik heb dit even getest en inderdaad, de audio is FR wat niet lijkt te kloppen gezien de zender NL is. Ik heb het doorgestuurd naar desbetreffende dienst. Ik hoop op een spoedig antwoord. Zodra ik feedback heb, laat ik je iets weten.
ooh super, dank u. dacht al dat het probleem bij ons lag.
Zo, probleem is opgelost. Je zoontje kan terug naar een verstaanbare Nickelodeon spike kijken!
ooh geweldig!!! echt heel fel bedankt! ?
Graag gedaan, goede avond nog verder. Groeten, Jimmy
sorry hier ben ik weer... wij hebben het gisterenavond dan geprobeerd en nu deze morgen opnieuw...nu heb ik een beeld wat blijft hangen met een dikke koe ?ik snap er niks meer van ?
Ik heb even getest en momenteel werkt de app ok. Heb je dit bevroren beeld nog steeds? Andere zenders ok? Heb je de app al eens (volledig) herstart?

Laat me zeker iets weten!
ik ga het vanavond nog eens opnieuw proberen, maar deze middag was het nog jetzelfde probleem
het werkt weer, gewoon daarnet nog eens opgezet en nu werkt het terug ?

Reageer