Skip to main content
ik kan niet inloggen op de proximus app op mijn ipad, de inloggegevens worden niet aanvaard
HIER OOK NIET MAAR OP DE WEBSITE VAN PROXIMUS TV OOK NIET, waarschijnlijk tijdelijk
Hey Eddy, helaas ondervinden we momenteel problemen met de Proximus TV app en webpagina. De desbetreffende teams zijn reeds op de hoogte en werken aan een oplossing. Mijn excuses voor de hinder.
De inlogggevens worden bij mij aanvaard, maar de app geeft steeds dezelfde melding dat de tv applicatie service geactiveerd moet worden. Dit ondanks deze actief staat in MyProximus. Via het helpcenter wordt je ook niet verder geholpen... Van klantendienst naar technische dienst en terug zonder een oplossing...
Kan je mij even je klantennummer bezorgen dan kijken we het verder na.

via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik heb je bericht goed ontvangen, mijn excuses ik was je ook vergeten te vragen welke login je gebruikt. Mvg, Jimmy
Hey Florian, ik heb een aanpassing uitgevoerd waardoor het nu zou moeten werken. Veel plezier ermee!

Reageer