Beantwoord

Proximus TV app

  • 11 July 2017
  • 8 reacties
  • 460 Bekeken

Goedenavond,

Ik ben recent klant bij jullie geworden met een pack tv, internet, telefonie.
Als ik de proximus app download op mijn iPhone en me inlog met Myproximus account komt deze altijd terug op het inlogscherm.

Net ook eens geprobeerd op de PC, daar geraak ik wel ingelogd maar blijft dan hangen op selecteer telefoonlijn.

Reeds verscheiden malen verwijderd zowel op Iphone als op pc maar niets werkt.

Alvast bedankt om dit eens te bekijken.

Mvg, Jan.
icon

Beste antwoord door jdm_01 12 July 2017, 00:00

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste,
Gaat het over de Proximus TV app?
Deze moet gekoppeld worden aan uw lijn, staat die app geactiveerd bij uw myproximus?
Je kan daarvoor terecht bij de klantendiest 0800 22 800
of stuur een privé bericht naar het proximus team, deze kijken dit voor u na. ( via uw account)
Is je gsm gekoppeld aan de decoder? menu-->instellingen--> beheer van de toestellen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_play_fct/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/functies-van-de-proximus-tv-applicatie/hoe-live-tv-kijken-met-de-tv-app.html
Beste,

het gaat inderdaad over de proximus tv app. Ik heb deze geactiveerd in myproximus, er staat een code naast wat ik hoop betekent dat die actief is.
De link heb ik al verscheidene malen tegen gekomen maar staat niet echt nuttige info op.

Het koppelen van gsm aan decoder is het eerst dat ik hiervan hoor. Hoe doe je dit? Via gsm of via tv?

Mvg, Jan.
Ter info:
heeft niet altijd iets te maken met activeren of gekoppeld zijn, is een fout die hier op het forum al zoveel gemeld geweest is.
Best door Proximus eens laten nakijken door een privébericht
    aan Het Proximus Team te sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 5
Badge +3
normaal als je de eerste keer de TV app op de gsm gebruikt wordt na het inloggen gevraagd het toestel te koppelen door een naam te geven van je toestel (i-phone) na dit kan je het controleren op de tv via menu, instellingen, beheer van de toestellen, je toestel moet er dan bij staan.

mvg.
Hmm, zo ver ben ik nog niet geraakt. Hij blijft steeds terug naar het inlog scherm springen.
Heb ondertussen Privé bericht naar proximus gestuurd, ze zijn het aan het bekijken.

Grtz, J.
inderdaad je geraakt niet door de procedure en daarom moeten ze iets doen bij proximus wat juist weet ik ook niet, maar je bent zeker niet de enige die dit meemaakt 😉
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jan, kan je nog eens proberen ? Nu zou het moeten lukken.
Bedankt Robrecht,

het werkt :)

Alvast bedankt. Mvg, Jan.

Reageer