Goedenavond,
Ik ben klant bij jullie met een pack tv, internet.
Als ik de proximus app download op mijn iPhone en me inlog met Myproximus account komt deze altijd terug op het inlogscherm.
Kunt u me verder helpen?
Bedankt
Evert
Bladzijde 1 / 1
heb je de app al eens opnieuw geinstalleerd?
Het kan ook zijn dat er iets niet correct staat in het profiel van je MyProximus account en kan je mss best eens
een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Het kan ook zijn dat er iets niet correct staat in het profiel van je MyProximus account en kan je mss best eens
een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Evert, ik heb een wijziging uitgevoerd. Kan je even opnieuw proberen? Zou nu moeten werken. Er was een probleem met je MyProximus account. Dit is nu hersteld.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.