Skip to main content
Ik kan me niet aanmelden op de tv app, geeft steeds een foutmelding..
Dag Robbe123,



Ik heb dit even nagekeken en je MyProximus account zou correct gelinkt staan aan je Proximus TV account. Kan je mij zeggen welke foutmelding je krijgt? Heb je het toestel al herstart en eventueel de app opnieuw geïnstalleerd?



Mvg,



Andy

Het Proximus-team
Hoi

Ik heb ook een probleem om de tv app te openen.

Na de login geeft hij een foutmelding

Vriendelijke groeten
Je hebt momenteel enkel een MyProximus account voor je gsm, je zal dit eerst nog moeten linken aan je vaste lijn vooraleer de tv app werkt. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html



Mvg,



Kim

Reageer