Ik kan me niet aanmelden op de tv app, geeft steeds een foutmelding..
Bladzijde 1 / 1
Dag Robbe123,
Ik heb dit even nagekeken en je MyProximus account zou correct gelinkt staan aan je Proximus TV account. Kan je mij zeggen welke foutmelding je krijgt? Heb je het toestel al herstart en eventueel de app opnieuw geïnstalleerd?
Mvg,
Andy
Het Proximus-team
Ik heb dit even nagekeken en je MyProximus account zou correct gelinkt staan aan je Proximus TV account. Kan je mij zeggen welke foutmelding je krijgt? Heb je het toestel al herstart en eventueel de app opnieuw geïnstalleerd?
Mvg,
Andy
Het Proximus-team
Hoi
Ik heb ook een probleem om de tv app te openen.
Na de login geeft hij een foutmelding
Vriendelijke groeten
Ik heb ook een probleem om de tv app te openen.
Na de login geeft hij een foutmelding
Vriendelijke groeten
Je hebt momenteel enkel een MyProximus account voor je gsm, je zal dit eerst nog moeten linken aan je vaste lijn vooraleer de tv app werkt. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Mvg,
Kim
Mvg,
Kim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.