Beantwoord

Proximus TV app

  • 23 February 2017
  • 10 reacties
  • 263 Bekeken

Het is onmogelijk om de proximus tv app op te starten op de smartphone. Ik krijg als melding dat de app niet geactiveerd is in my proximus. Ik kan in my proximus niet vinden waar ik dit kan activeren. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Wim VL 2 March 2017, 16:57

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Wouter,

kan je me via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer sturen alsook je myproximus login? Dan bekijk ik het voor je.

MVG,

Wim
Reputatie 5
Badge +4
Dag smonbaliu, ik heb een aanpassing uitgevoerd en je kan de Proximus TV nu gebruiken.

Mvg, AM
Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Nieuwe klant, maar ik krijg de melding dat tv nog niet geactiveerd is op myproximus en kan dus de app helaas niet gebruiken. Ook kan ik geen login maken voor de wifi hotspot
Reputatie 7
Badge +4
Dag Yasmine,

kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen? Dan kijk ik het na.

MVG,

Wim
Reputatie 7
Badge +4
Het zou nu moeten werken.

MVG,

Wim
Heel erg bedankt. Het werkt nu inderdaad wel. Alleen kan ik nu nog geen wifi hotspot account maken..
Reputatie 7
Badge +4
Je myproximus account staat nog niet op punt, ik laat dit verder nazien.
Dankuwel!
Ik krijg eveneens de melding dat de app niets geactiveerd is in my proximus. Kan dit opgelost worden?
Reputatie 5
Badge +3
Dag Jessie,

Ik wil dit alvast graag met je bekijken, kan je mij de login bezorgen in een PB. Dit is je e-mail en wachtwoord. Je kan deze sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, zo kan ik meteen kijken of alles juist staat.

Excuses voor de late reactie en het ongemak.

Mvg, Nicky

Reageer