Skip to main content
Beste



Sinds de komst van de app heb ik nooit problemen ervaren, tot vorige week. Ik kon plots niet meer op de app via mijn laptop en ik kreeg steeds de volgende foutmelding: "FOUT

U kan niet worden geregistreerd op dit moment. Probeer het later opnieuw." Op aanraden van mijn vriend heb ik de app verwijderd. Maar toen ik de app opnieuw wou installeren, lukte dit niet meer. Er blijft staan: "downloaden starten", maar het start maar niet. Ik kan het ook niet onderbreken en de app is helemaal niet meer terug te vinden op mijn laptop (windows 10). Ik ben al gaan kijken via instellingen => systeem en ook daar staat de app niet tussen. Wat moet ik nu doen?



Mvg
Tamara,



Hier kan je terug vinden hoe je de Proximus Tv app kan installeren:



http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html



Met vriendelijke groeten,



Samuel
Beste



Ik weet hoe ik het kan installeren. Het wilt niet installeren, dat is het probleem. 🙂



Mvg



Tamara,



Hier kan je terug vinden hoe je de Proximus Tv app kan installeren:



http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html



Met vriendelijke groeten,



Samuel

Heb je al eens geprobeerd de app te installeren via de site van Microsoft ?



https://www.microsoft.com/nl-be/store/p/proximus-tv/9nblggh5wt68



Krijg je dan ook een foutmelding ?



Mvg, Robrecht



Het Proximus Team
Beste



Als ik het op deze manier probeer, opent de windows store automatisch. Ik kan dan wel terug op 'installeren' drukken, maar krijg de volgende foutmelding: "Probeer opnieuw te downloaden. Er is bij ons iets verkeerd gegaan." Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat de app in de wachtrij staat bij mijn downloads en updates. Ik kan dit echter niet stopzetten. Zie foto.



Mvg



Tamara



Heb je al eens geprobeerd de app te installeren via de site van Microsoft ?



https://www.microsoft.com/nl-be/store/p/proximus-tv/9nblggh5wt68



Krijg je dan ook een foutmelding ?



Mvg, Robrecht



Het Proximus Team

Daar staat dat hij de download aan het starten is. Dus normaal zou je computer nu de app moeten downloaden.



Mvg, Robrecht
Beste



Dit staat al 5 dagen zo. Lijkt me toch niet normaal dat een app zoveel tijd vraagt om te downloaden?



Mvg

Tamara



Daar staat dat hij de download aan het starten is. Dus normaal zou je computer nu de app moeten downloaden.



Mvg, Robrecht

Nee maar dan is er ergens iets op je computer dat het downloaden tegenhoudt. Dit is een probleem langs de kant van je windows. Ik heb snel even op google gekeken en je kan altijd het volgende eens proberen http://www.windowscentral.com/fix-pending-apps-windows-10-store



Mvg, Robrecht
Beste,



Dank U wel voor de link!



Mvg

Tamara

Nee maar dan is er ergens iets op je computer dat het downloaden tegen houd. Dit is een probleem langs de kant van je windwos. Ik heb snel even op google gekeken en je kan altijd het volgende is proberen http://www.windowscentral.com/fix-pending-apps-windows-10-store



Mvg, Robrecht

Dat is graag gedaan! 😉
Eigenlijk toch ongelofelijk met die googel kun je (bijna) alles vinden en oplossen.
Zoals we vaker zeggen 😉
App proximus tv werkt niet op mijn Samsung s 6 ik krijg steeds de melding dat ik deze moet activeren op my proximus maar vind niet terug waar ik die moet activeren

Reageer