waarom hebben wij als toch wel goede klant daar niets over vernomen
als antwoord krijg ik koeltjes te horen er waren er maar enkele voor reeds bestaande klanten
voor mij is dit weer een blunder nummer 8 op enkele maanden
sorry proximus mijn bedenkingen zal ik er elf maar van maken
hartelijk dank
Bladzijde 1 / 1
Filip,
het spijt me.
kan je via een privébericht meer uitleg geven waar het over gaat ?
Ik heb hier ook geen klantgegevens of contactgegevens ?
Groeten
Tina
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
het spijt me.
kan je via een privébericht meer uitleg geven waar het over gaat ?
Ik heb hier ook geen klantgegevens of contactgegevens ?
Groeten
Tina
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.